حسن پور: مهم ترین هدف از راه اندازی بسیج تجار ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۲۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، حسن پور رئیس این سازمان و مهندس جعفری رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان مرکزی در دیداری مقدمات تشکیل بسیج تجار این استان را برپا کردند. در این دیدار حیدری مسئول بسیج اصناف و بازریان استان مرکزی هم حضور داشتند.

در این دیدار حسن پور  رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور ضمن تشریح اهداف راه اندازی بسیج تجار در اتاق بازرگانی افزود: مهم ترین هدف از این کار کمک به ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی بسیج تجار کشور و تهران گفت: امیدواریم استان مرکزی پرچم دار سایر استان ها جهت راه اندازی بسیج تجار باشد.

در ادامه این دیدار مهندس جعفری رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از این جلسه افزود: جنگ امروز در جهان جنگ بازارها است بدین معنی که بازاریابی و استقبال بازار از تولیدات داخلی حرف اول را در اقتصاد می زند.

وی همچنین با اشاره به معضل بیکاری گفت: ایجاد بسیج تجار و همراه نمودن کسبه و بازاریان جهت فروش محصولات داخلی می تواند تا حدی این معضل را حل نمناید.

مهندس جعفری در پایان ضمن موافقت با راه اندازی بسیج تجار در اتاق بازرگانی استان مرکزی اعلام کرد: تابلو بسیج در ساختمان جدید اتاق بازرگانی استان نصب خواهد شد و مقدمات راه اندازی بسیج تجار با حضور هیئت رئیسه در هفته بسیج فراهم خواهد شد.

ارسال نظرات