خبرهای داغ:
خادمین دو هفته قبل از مراسم اربعین در مکان حسینیه درچه واقع در کربلا، پشت خیمه گاه، خیابان قزوینی روبروی هتل دارالسلام آماده سرویس دهی ویژه به زائرین حسینی ارائه خواهند بود.
کد خبر: ۸۷۶۸۲۲۱
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه،جلسه هماهنگی خادمین حسینی به همت بسیج اصتاف شهر درچه برگزار گردید.

مسئول کارگروه ستاد اربعین۹۵حسینیه درچهگفت: در سال گذشته در ایام اربعین حسینیه درچه در کربلا پذیرای بیش از دو هزار نفر از زوار حسینی بود و هشتاد تا نود درصد از خدمات دهی رضایت داشته اند.

رضاصمدی در ادامه افزود: با برسی نقاط ضعف و قوت در دو سال گذشته امیدواریم امسال بتوانیم با ارائه خدمات ویژه رضایت صد در صدی زائرین را برآورده نماییم.

صمدی گفت : با توجه به شرایط ویژه جوی کشور عراق توصیه نمود زائرین حسینی لباس گرم و مناسب به همراه خود داشته باشند و با رعایت نکات بهداشتی در طول مسیر سفر به بیماری مبتلا نشوند.

مهدی جزینی عضو هیئت امناء حسینیه گفت: آمادگی داریم تا با همکاری مردم شهر درچه و جمع آوری پتو ،وسایل گرمایشی وکمکهای مردمی و ارسال آنها به حسینیه درچه در کربلاامکانات بهتری را برایزوار حسینی فراهم نماییم.

صمدی مسئول کارگروه ستاد اربعین حسینیه درچهدر پایان افزود خادمین حسینیه دو هفته قبل تا پنج روز بعد از مراسم اربعین در مکان حسینیه درچه واقع در کربلا،پشت خیمه گاه، خیابان قزوینی روبروی هتل دارالسلام آماده سرویس دهی ویژه به زوار حسینی خواهند بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار