سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد از حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد؛ بیش از ۵۰ برنامه تلویزیونی توسط گروه سرود "عاشقان ولایت" اجرا شده است.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۲۷
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، " ابوالفضل کرمانی نسب " سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، ضمن بیان اینکه اخلاص کار این نوجوانان بسیجی ستودنی است و درسال گذشته۵۰ برنامه زنده از صدا و سیما توسط این گروه به روی آنتن رفت، افزود: با صحبت هایی که با خانواده ی آن ها داشتم متوجه شدیم این نوجوانان د رخانه هم در حال تمرین سرودهستند وگاهی درخواب هم سرودها را زمزمه می کنند! و یاد دارم سرود «مهاجران الی الله» را این نوجوانان  با شور و حال خاص و با چشم اشک بار اجرا می کردند.

" ابوالفضل کرمانی نسب " به اهداف تشکیل این گروه سرود اشاره کرد وگفت: بیش از سی سال است که این گروه در پایگاه شهید هاشمی نژادرحمت آباد ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد درحال فعالیت است ؛ شهداء ، علماء و بسیجیان سلحشوری از نسل های گذشته عضو فعال این گروه بوده اند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: درراستای اهداف ، گروه سرود عاشقان ولایت یزد از دو سال پیش به صورت جدی و تخصصی تربه مقوله ساخت سرود پرداخته است.

" کرمانی نسب" با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، مبنی بر این که « بسیار مهم است سرودی ساخته شود که ذکر لب بچه ها شود» خاطرنشان کرد: از زمانی که نگاهمان به مقوله سرود تخصصی شد حدود ۳۳ اثر انقلابی و ارزشی، با موضوعات مختلف توسط گروه سرود عاشقان ولایت یزد تولید ومنتشر شد.

 سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، هدف خود از ورود به مقوله سرود و شعر را سربازی درجبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: از آنجا که رشد علمی و معنوی بچه ها برای ما مهم است، در کنار سرود در طول سال دوره های درسی و فرهنگی را نیز برای آن ها اجرا می کنیم.

وی با بیان این که این گروه سرود با محوریت پایگاه بسیج و مسجد صاحب الزمان(عج) محله ی رحمت آباد یزد، فعالیت می کند، افزود: در مجموع ۱۲۰ نفر در ۳ گروه خردسالان کودکان و نوجوانان در این گروه در حال فعالیت هستند، که عمده شعرهای آن  توسط "سیدمحمدصادق آتشی و میلاد عرفان پور" و دیگر اساتید که در محضر رهبری نیز شعرخوانی داشته سروده می شود.

سرپرست گروه سرود عاشقان ولایت یزد، به نقل خاطره ای از ساخت نخستین اثراین گروه پرداخت وگفت: نخستین اجرای ما در دهه فجر برای شهرداری شهرمان بود و ما برای سرودمان مجموعه ای ازسرودهای انقلابی را تلفیق کردیم و پایان آن را پیروزی انقلاب اسلامی قراردادیم.

بخش دوم مصاحبه به زودی منتشر می شود.....

تصاویر در ادامه .....

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات