در آستانه هفته بسیج دانش آموزی :

نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی در یزد برگزار شد/ تشریح برنامه های اجرایی در هفته بسیج دانش آموزی در یزد

نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی وفرهنگیان استان یزد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، سردار فرماندهی سپاه الغدیر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و مسئول کانون فرهنگیان و سایر اعضا در محل سالن شهید ساداتی آموزش وپرورش استان یزد برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۶۸۱۱۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست ستاد پشتیبانی بسیج دانش آموزی وفرهنگیان استان یزد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، سردار فرماندهی سپاه الغدیر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و مسئول کانون فرهنگیان و سایر اعضا با دستور کار برنامه های هفته بسیج دانش آموزی وگرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه درمحل سالن شهید ساداتی آموزش وپرورش استان یزد برگزار شد.

فرماندهی سازمان بسیج دانش آموزی اسنان یزد با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی( 7 لغایت 13 آبان ) گفت برای گرامیداشت این هفته برنامه های مختلفی درمدارس تدارک شده است .

محمد اسلامی افزود: این برنامه ها با غبارروبی گلزار شهدا درروز پنج شنبه ششم آبان ماه آغاز و با حضور گسترده تشکل های دانش آموزی در راهپیمائی یوم الله 13آبان ادامه می یابد .

"اسلامی" برگزاری نشست های میقات صالحین، برپائی صبحگاه ایثار و شهادت، برگزاری یادواره ی شهدای دانش امو ، دیدارجمعی از دانش آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، برگزاری مسابقه دو رهروان شهادت ، نشست های فرهنگی درسطح مدارس و برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی را از جمله برنامه های این هفته درمدارس ذکر کرد .

سردار فتوحی فرماندهی سپاه الغدیر نیز در ادامه این نشست با برشمردن اهمیت روز 13 آبان و حضور پرشور و با صلابت تمامی احاد در این مراسم گفت: باید تلاش شود تانسل فعلی انقلاب با مفاهیم و آرمانهای اصیل انقلاب آشنا شوند و راه پدران خود را ادامه دهند.

وی در ادامه به موضوع پدافند غیر عامل نیز اشاره و تصریح کرد: بعضی ازمسائل در زمینه پدافند غیر عامل مربوط به آحاد جامعه می باشد که لازم است تدابیری اندیشیده شود ولی بعضی مسائل در این حوزه به مانند قطع وابستگی به بیگانگان را می بایست دانش اموزان به میدان آمده وبه صورت علمی راهی برای آن پیداکنند.

"احمد شیرزاد "در نشست کمیته بسیج دانش آموزی وفرهنگیان استان یزد با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اردوی راهیان نور از این اردو به عنوان یک پروژه ملی و اثر گذار یاد کرد که کارکرد تربیتی بالائی دارد .

مدیرکل آموزش و پرورش برفراهم آوردن زمینه ی حداکثری برای بهره مندی ازبرنامه های این اردو تاکید کرد و گفت : توصیه می کنم با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی زمینه ای فراهم شود تا دانش آموزان از تمامی لحظات این اردو استفاده لازم را ببرند .

"شیرزاد" در بخش دیگری ازسخنان خود هفته بسیج دانش آموزی و روز ملی مبارزه با استکبارجهانی را گرامی داشت وگفت : فراهم آوردن زمینه هرچه باشکوهتر برگزارشدن این مناسبت ها یک ضرورت است.

وی 13 ابان را از روز های مهم وتاریخی انقلاب اسلامی ایران خواند وگفت :مدیران مدارس و معلمان در تبیین این واقعه مهم بکوشند و زمینه ای فراهم کنند تا نسل جوان با سه مناسبت این روز آشنا شوند .

این مسئول در ادامه با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت : گستره پدافندغیرعامل همه ابعاد وافراد جامعه را دربرمی گیرد و دانش اموزان وفرهنگیان نیز دراین راستا باید آمادگی خود را حفظ کنند.

وی ازاقدامات پدافند غیرعامل درمدارس قدردانی کرد و گفت : فرهنگیان ودانش اموزان با به روز کردن اطلاعات خود ، آمادگی خود را برای مقابله با آسیب ها بالاببرند.

ارسال نظرات