دومين دوره آموزشي مديران تربيت بدني نواحي به ميزباني استان خوزستان در شهرستان‌ آبادان روزهاي جمعه و شنبه 7 و 8 آبان ماه برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۶۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، محمدرضا فارسيان مدير آموزش ورزش بسيج گفت: دومين دوره آموزشي مديران تربيت بدني نواحي به ميزباني استان خوزستان در شهرستان‌ آبادان در اردوگاه ميثاق سازمان اردويي و گردشگري بسيج در روزهاي جمعه و شنبه 7 و 8 آبان ماه برگزار مي شود.

فارسيان با اشاره به حضور مديران 7 استان در اين دوره آموزشي افزود: در اين دوره آموزشي بالغ بر صد نفر از مديران تربيت بدني نواحي استان هاي ايلام، خوزستان،  كهگيولويه و بوير احمد، چهارمحال و بختياري و بوشهر، لرستان و اصفهان شركت دارند.

وي با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره آموزشي اظهار داشت: انسجام هر چه بيشتر ميان مديران رده مياني،  انتقال تجربيات و دانش روز جهت بهبود هر چه بهتر جايگاه ورزش در جامعه چند ده ميليوني بسيج اهدافمان از برگزاري اين دوره هاي آموزشي است.

مدير آموزش ورزش بسيج خاطر نشان كرد: برابر تدابير مقام معظم رهبري در راستاي توسعه دانش بومي، بسيج به دنبال اين است دانش را در حوزه ورزش به صورت بومي در آورد و با بومي سازي دانش ورزش، آن را در اختيار مديران نواحي قرار دهد.

فارسيان با بيان اينكه آموزش يكي از محورهاي اصلي برنامه ششم توسعه بسيج است، تاكيد كرد:  توسعه زير ساخت ها و آموزش نيروي انساني بومي از جمله الويت هاي برنامه ششم توسعه است، به خصوص اينكه تربيت نيروي انساني زير بناي زيرساخت هاي ورزشي است.

وي در پايان گفت: در برنامه ششم توسعه به دنبال به اين هستيم كه با تربيت مديران كارآمد و بومي، در بسيج سكان هدايت ورزش همگاني را در دست بگيريم و مطالبات مقام معظم رهبري در اين بخش را تا حدودي پاسخ دهيم.

ارسال نظرات