خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج دانش آموزی

غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهداء باغزندان شاهرود+تصاویر

در آستانه هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی گلزار مطهر شهدای باغزندان شاهرود غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۶۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه هفته بسیج دانش آموزی با حضور دانش آموزان بسیجی واحدهای امیدان شاهد شهدای باغزندان و پوینده حافظ گلزار مطهر شهدای باغزندان غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این مراسم که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرماندهی و شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان و مسئولین مدارس شهدای باغزندان و حافظ حضور داشتند، گلزار مطهر شهدا منطقه باغزندان غبارروبی و عطر افشانی شد و مداحان دانش آموز به مناسبت ماه محرم و شهادت امام سجاد به نوحه خوانی و عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام علی شریفی در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و شهادت امام سجاد(ع) با بیان اینکه شهدا برای ما امنیت و آسایش آوردند گفت: باید قدر نعمت آسایش و امنیت خود را بدانیم و الگوی خود را شهدا قرار دهیم که همه چیز خود گذشتند تا به هدف والاتری که لقاء پروردگار بود برسند.

وی افزود: امروز دشمنان اسلام ناب به دنبال ساخت اسلام های بدلی و دروغین هستند و شیعه انگلیسی و اسلام تکفیری و داعشی از آن جمله است که به نوجوانان آموزش سربریدن می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر مطالعه و کسب علم و دانش گفت: برای اینکه با این شبهات مقابله کرد باید تحقیق و مطالعه نمود و بر بصیرت خود بیافزایید و شما دانش آموزان که امید آینده انقلاب هستید باید در این مسیر تلاش و کوشش کنید.

در پایان این مراسم با گل و گلاب گلزار مطهر شهدای منطقه باغزندان عطرافشانی و گلباران شد و دانش آموزان با شهدا تجدید عهد و پیمان نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها