عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری از ایشان خواستم که سلامشان را به مردم خوزستان ابلاغ کنم و در پاسخ گفتند که سلام کم است ادب، ارادت و احترام مرا به مردم خوزستان ابلاغ کن.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۵۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی عصر امروز در مراسم بزرگداشت جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس سید حمزه حسینی شه‌پیری با ادای احترام به همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم با طرح این سوال که چرا شهدای ما از دیگران والاتر هستند، اظهار داشت: به تعبیر امام زین‌العابدین (ع) آنها یک فهم و عقلی دارند که آنها را در راه ولایت ثابت قدم نگه داشت.

وی افزود: شهدای ما به خاطر ولایتمداری در عصر غیبت مانند کسانی هستند که در جنگ بدر در رکاب پیامبر (ص) شمشیر زدند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در همین رابطه توضیح داد: شهدای ما در عصر غیبت و در سخت‌ترین شرایط در از ولایت بر نمی‌دارند و مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنند.

وی شرایط خوزستان را سه مرحله توصیف کرد و و درباره مرحله نخست آن گفت: در زمان دوران دفاع مقدس مردم و عشایر خوزستان از امنیت ایران دفاع کردند و مقابل دشمن ایستادند که شهید سید حمزه حسینی مصداق بارز آن است.

آیت‌الله فرحانی مرحله دوم را دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق دانست و عنوان کرد: در این مرحله نیز مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند زیرا به هر شهری که می‌رویم تعدادی از دلاورمردان و سرداران عزیز ما در در این راه به شهادت رسیدند.

وی درباره مرحله سوم نیز بیان کرد: در این مرحله نوبت ما مسئولان است که دین خود را به مردم ولایتمدار خوزستان ادا کنیم زیرا ما در قبال این همه ادای دین مسئول هستیم و در مقابل پیکر شهید سید حمزه حسینی مسئولیت داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار از ایشان خواستم که سلامشان را به مردم خوزستان ابلاغ کنم و در پاسخ گفتند که سلام کم است ادب، ارادت و احترام مرا به مردم خوزستان ابلاغ کن زیرا با وجود این همه مشکلات دست از ولایت بر نمی‌دارند.
ارسال نظرات