طه مروجی‌فر گفت: وزیر اقتصاد اطلاعات اقتصادی را در مسیر غیر اقتصادی استفاده و اقتصاد را با نگاه سیاسی مدیریت می‌کندتز دولتمردان جدید از اقتصاد، اقتصاد مردمی نیست بلکه اقتصاد از این جیب به آن جسیب خودشان است.
کد خبر: ۸۷۶۸۰۴۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
طه مروجی‌فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت یازدهم، در سه سال گذشته، دلیل انتخاب وزرای خود را سوابق علمی و تخصصی معرفی کرد بلاخص تیم اقتصادی دولت.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بهره مند از وزرا و مشاوران اقتصادی سرمایه دار است افزود: اقتصاد کشورمان را مشاوران اقتصادی برنامه ریزی می‌کنند که فاقد افکار حمیت از تولیدات داخلی است و به جای اینکه تکیه بر توانمندی داخلی داشته باشند اقتصاد برون محور را رقم زده‌اند.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: وزیر اقتصاد کشورمان، اطلاعات خوبی از اقتصاد کشور به دست آورده است  و از اطلاعات حاصله در مسیر غیر اقتصادی به کار می‌گیرد  و اقتصاد را با نگاه سیاسی مدیریت می‌کند که مجموعه‌های اقتصادی داخلی را حمایت می‌کنند که همسوی افکار سیاسی ‌شان باشد و در حقیقت تز دولتمردان جدید از اقتصاد، اقتصاد مردمی نیست بلکه اقتصاد از این جیب به آن جیب خودشان است.

ارسال نظرات