نماینده مردم نطنز و قمصر در گفت و گو «بسیج»:

ارتباط سه وزیر پیشنهادی با فتنه،شایعه است!

مرتضی صفاری مشکوک به دو تابعیتی بودن وزارای پیشنهادی را رد کرد و افزود: کسانی که به مجلس معرفی شده اند افراد شناخته نشده ای نیستند و ارتباط آنان با جریان فتنه سال 88 شایعه ایست که توسط برخی افراد مطرح می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۸۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز و قمصر درگفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به افراد معرفی شده به مجلس شورای اسلامی برای وزارت خانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش گفت: بنده فکر نمی کنم مجلس با افراد معرفی شده از طرف رئیس جمهور مخالفت زیادی داشته باشد و با توجه به شرایط جامعه و مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند دولت باید به صورت طبیعی و با تمام ظرفیت های وارد میدان شود و کار کند تا بتواند مشکلات جامعه و مردم را حل کند و مجلس نیزدر این موارد به دولت کمک می کند

Image result for ‫سه وزیر پیشنهادی‬‎

.

وی مشکوک به دو تابعیتی بودن وزارای پیشنهادی را رد کرد و افزود: کسانی که به مجلس معرفی شده اند افراد شناخته نشده ای نیستند و ارتباط آنان با جریان فتنه سال 88 شایعه ایست که توسط برخی افراد مطرح می شود.

صفاری در ادامه گفت: تاکنون فتنه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و مجلس هم خط قرمز های نظام در خصوص فتنه را رعایت می کند. ولی مسئولان نهاد های امنیتی باید به این موضوع رسیدگی کنند و مورد بررسی قراردهند که این افراد تا چه حد به جریان فتنه نزدیک هستند و یا در آن جریان عضویت دارند.

وی در پایان مشکوک به دو تابعیتی بودن وزاری پیشنهادی به مجلس را شایعه خواند وافزود: این موضوع وظیفه وزارت اطلاعات است که دوتابعیتی بودن مدیران را بررسی کند، چون هیچ فرد دو تابعیتی نمی تواند پست های مدیریتی دولتی داشته باشد.

*لازم به ذکر است سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت و گویی با خبرگزاری بسیج از مشکوک بودن برخی وزرای پیشنهادی به دوتابعیتی بودن و نقش پررنگ این افراد در فتنه سال 88خبر داده بود. همچنین یکی از وزاری پیشنهادی به علت نقش پررنگ در فتنه در مجلس نهم توسط نمایندگان ملت رد صلاحیت شده بود.

 **(متن کامل گفت وگوی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با خبرگزاری بسیج را اینجا بخوانید)
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار