کبیری در نطق میان‌دستور:
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است و روزبه‌روز به مردم فشار می‌آورد، لذا‌ آنچه مهم است برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این مشکلات است.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۸۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (5 آبان 95) گفت: امروز اقتصاد و فرهنگ از مسائل مهم و اساسی کشور محسوب می‌شود و باید همگان دست به دست هم دهند تا انقلاب اسلامی را به عنوان الگو به جهانیان عرضه کنیم. 

وی افزود: امروز بیکاری، رکود و گرانی دغدغه اصلی مردم است و روزبه‌روز به مردم فشار می‌آورد، لذا‌ آنچه مهم است برنامه‌ریزی جدی برای اقدام و عمل در راستای حل این مشکلات است.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این سیاست‌ها به شفاف‌سازی منابع و هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی تصریح شده است؛ چراکه برخی سعی دارند با اتکا به مراکز قدرت و ثروت بر کسی خطیر نمایندگی مجلس تکیه زده و به جای خدمتگزاری، منافع فردی و گروهی خود را تأمین کنند. 

کبیری در گفت و گو با فارس اضافه کرد: البته مردم ما هوشیارتر از آنند که چنین مراکزی بتوانند در تشخیص و انتخاب مردم تأثیرگذار باشند. 

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف، از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

ارسال نظرات