مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت‌ و گو با «بسیج»:
بصیری گفت:در این مدت اخیر برخی اتفاقات رنگ و بوی جناحی بیشتری گرفته که برخی به دنبال این هستند که در جناح مقابل فسادی را پیدا و تقویت کنند و آن را وسیله کوبیدن رقیب و رأی آوردن خودشان در انتخابات قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۷۳
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، درباره فساد صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد: رفتن فانی خط زدن صورت مسئله در مورد فساد صندوق ذخیره فرهنگیان بود اما باید توجه داشت که رفتن یا نرفتن آقای فانی یا هر وزیر دیگری مثل آقای فانی باعث کنارگذاشتن رسیدگی به تخلفات آن فرد یا آن دستگاه نخواهد شد و مسئله را نباید پاک کرد بلکه باید آن را حل کرد.

بصیری درباره چرایی کنار رفتن وزیر آموزش و پروش از سمت خود توضیح داد: دولت برای اینکه فضای رسانه‎ای علیه خود را تحت تاثیر قرار دهد و مخصوصا اینکه در مجلس برخی مسائل مطرح نشود اقدام به تغییر و تحول زد، همچنان که آن کسانی نیز که برای وزارت معرفی شدند سوابق قابل دفاعی در برخی حوزه‎ها ندارند.

وی درباره سکوت رسانه‎ها و جریان اصلاح طلب در قبال این فساد با تاکید بر اینکه فساد موقعیت مکانی و زمانی و وابستگی‎های جناحی نمی‎شناسد گفت: در این مدت برخی اتفاقات رنگ و بوی جناحی بیشتری گرفته که برخی به دنبال این هستند که در جناح مقابل فسادی را پیدا و تقویت کنند و آن را وسیله کوبیدن رقیب و رأی آوردن خودشان در انتخابات قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: تاسف می‎خورم برای خبرنگارانی که وارد گروه‎های جناحی می‎شوند و رسالت خبری خودشان را در پرداختن به حقیقت زیر پا می‎گذارند، به دلیل اینکه دستمزدشان را یک جناح خاص پرداخت می‎کند حقیقت و یا بدی را در جناح خود نمی‎بینند و به دنبال بزرگ کردن عیب دیگران هستند به تعبیری تنه درخت را در چشم خود نمی‎بینند و خار کوچکی را در چشم جناح مقابل خود می‎بینند.


ارسال نظرات