به بهانه عصبانیت زنجیره ای ها از یک مصاحبه در خبرگزاری بسیج؛

اصلاح طلبان هنگام نطق وزیر بهداشت علیه ائمه جمعه کجا بودند؟!

همین سخنان سخیف وزیر بهداشت باعث گردید که خبرگزاری بسیج به سراغ نمایندگان مجلس و افراد صاحب نظر برود تا منشع سخنان عضو کابینه دولت روحانی را رمزگشایی کنند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۶۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
سید حسن قاضی زاده هاشمی در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران گفت: «خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد».
همین سخنان سخیف وزیر بهداشت باعث گردید که خبرگزاری بسیج به سراغ نمایندگان مجلس و افراد صاحب نظر برود تا منشا سخنان عضو کابینه دولت روحانی را رمزگشایی کنند. 
در این مورد حجت الاسلام مجتبی ذوالنور به خبرنگار خبرگزاری بسج گفت: وزیر بهداشت به حوزه خارج از حوزه مربوطه خودش دخالت کرده است و حق ورود به حوزه ائمه جمعه ندارد.پیشنهاد می کنیم سرداران آمپول و الکل در کار سرداران علم و قلم دخالت نکنند، هر کسی باید حوزه خود را بشناسند رضا خان هم جرات چنین حرف ها و اراجیفی را نداشت که ما الان شاهدش هستیم، لذا باید حساب شده حرف بزنند و هر کسی به حیطه کاری خودش ورود کند.
 
بعد از این مصاحبه خبرگزاری بسیج، رونامه های زنجیره ای "آرمان امروز" و "آفتاب یزد"با گلایه از اطلاق واژه "سرداران آمپول" به وزیر بهداشت، این کار را غیر اخلاقی نامید. 
تناقضات اصلاح طلبان به قدری این روزها افزایش پیدا کرده که تا چند روز قبل، از نامیدن سرداران"قلم، علم و حرم" به دلسوزان انقلاب اظهار خوشحالی می کردند ولی تا لحظه ای که این واژه سازی ها را برای وزیر بهداشت دولت روحانی به کار برده شد، اظهار ناراحتی وگلایه می کنند.
ارسال نظرات