به میزبانی اداره کل راه آهن شمالشرق(1)

برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات شاهرود

گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات حوزه بسیج کارمندی الحدید شاهرود در سالن جلسات اداره کل راه آهن شمالشرق(1) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۵۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج کارمندی حوزه الحدید شاهرود با حضور رئیس سازمان بسیج کارمندی استان سمنان و هیئت همراه در سالن جلسات اداره کل راه آهن شمالشرق(1) برگزار شد.

در این جلسه مرتضی ابوالخیریان رئیس سازمان بسیج کارمندی استان سمنان در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندهان بسیجی در اجرای برنامه ها در ادارات و نهادهای مختلف شهرستان شاهرود با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه و به خصوص ادارات و کارمندان اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ بسیجی که امام راحل برای دفاع از انقلاب و ارزش های ناب اسلامی بنا نهاده و حافظ ارزش هاست در سطح جامعه و به خصوص ادارات و کارمندان ترویج و گسترش دهیم.

وی با اشاره به برنامه های بسیج کارمندی در ادارات و اجرای این برنامه افزود: مبارزه با ارتشاء در ادارات باید مورد توجه جدی قرار بگیرد و این از جرم های غیر قابل بخشش است و باید با آن بطور جدی برخورد شود و بسیج باید با فرهنگ سازی جلوی این جرائم را بگیرد.

ابوالخیریان خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع از دیگر اقدام بسیج است که باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود و باید تلاش کنیم تا بسیجیان کارمند ما الگویی برای سایر کارکنان باشند و در تکریم ارباب رجوع الگو باشند.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و توجه به این امر گفت: کارکنان در ادارات در معرض دید مردم و ارباب رجوع هستند و باید الگویی برای جامعه باشند و این امر در موضوع حجاب و عفاف باید مد نظر باشد و بسیجیان ما در این امر پیشقدم باشند و ما نباید فراموش کنیم یک کشور اسلامی هستیم و امر به معروف و نهی از منکر نباید از بین برود و باید عملی این فریضه را با رفتار و کردار خود نشر دهیم.

در این جلسه علی احمدی فرمانده حوزه بسیج دارات الحدید نیز در سخنانی با قدردانی از فعالیت فرماندهان پایگاه ها و ارائه گزارشی از اجرای برنامه ها تاکید کرد: فرماندهان و ادارات ما در امر فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ بسیج تلاش دارند و همکاری لازم را بسیج انجام می دهند.

فرماندهان پایگاه ها نیز در این گردهمایی به ارائه نظرات خود در خصوص برنامه های ابلاغی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار