خبرهای داغ:

اعزام دانش آموزان بسیجی بادرود به مناطق عملیات جنوب کشور در قالب راهیان نور

کد خبر: ۸۷۶۷۹۵۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج تعداد 40 نفر از دانش آموزان بسیجی در قالب اردوی راهیان نور در تاریخ 1395/08/04  به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده گفت: نخستین گروه دانش‌آموزان پسر مدارس شهربادرود در قالب کاروان 40 نفری به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند.

ستوانیکم پاسدارحمیدرضا فیروزپور افزود: دانش‌آموزان پسر شهربادرودبه مدت دو روز با مناطق جنگی و یادمان‌های دوران دفاع آشنا می‌شوند.

نسلی که هیچ چیز از آن زمان را ندیدند و این خاطرات یادگاران جنگ است که جوانان امروز را با فداکاری‌ها و رشادت‌های جوانان آن زمان آشنا کرده و آنان را عاشق و شیدا می‌کند و این عشق پنهان‌شدنی نیست و هر سال حضور پرشکوه جوانان در مکان‌های عملیاتی، گویای این عشق است.

کارهای زیبا و اصیل همیشه مردمی‌اند، مثل چشمه می‌جوشند و جاری می‌شوند و وقتی در پایین‌دست‌ها تشنگان از آن سیراب شدند، سرچشمه فراموش می‌شود. اگرچه تأثیرگذار و ماندگارند، اما آغازشان در مَـــهِ ابهام فرو رفته است و این ابهام نیز به زیبایشان می‌افزاید، کاروان‌های زیارتی راهیان نور نیز از آن دسته‌اند

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اداره آموزش و پرورش شهر بادرود  به منظور ثبت نام نیروها جهت اعزام به مناطق عملیاتی گفت: دانش آموزان شهر نطنزهم در هفته های آتی به این مناطق اعزام خواهند شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار