کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

دولت نمی‌خواهد شفافیت اقتصادی در جامعه ایجاد شود

طه مروجی‌‌فر گفت: دولت کشورمان را با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه ساخته لذا برای اینکه افکار عمومی را به بیراهه بکشاند اقدام به تغییر و تحولات وزرا کرده است دولت نمی‌خواهد شفافیت اقتصادی را مردم بدانند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۴۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

طه مروجی‌فر کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: در شرایط کنونی، دولت کشور را با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مواجه ساخته است لذا برای اینکه افکار عمومی را به بیراهه بکشاند در این  مدت کوتاهی که از عمر دولت بازمانده است اقدام به تغییر و تحولات  وزرا و جابه‌جایی کرده است.

وی با بیان اینکه دولت نمی‌خواهد شفافیت اقتصادی را مردم بدانند افزود:  دولت از این‌که مردم شفافیت اقتصادی را بدانند واهمه دارند از اینرو آمار متناقضی مبنی بر رونق اقتصادی، اشتغالزایی، تولید داخلی و حتی آماری کذب از صادرات غیر نفتی می‌دهد کارشناسان اقتصادی و تاجران و بازاریان آنچه در بازار واقعی می‌بینند واردات کالاهای نامرغوب خارجی است است که بر صادرات پیشی گرفته است.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است بسیاری از خطوط تولید رو به تعطیلی رفته است دولت نمی‌خواهد قبح زدایی اقتصادی کند این  در حالی است که باید پشت پرده‌های اقتصادی کشورمان برداشته شود تا مردم بدانند رشد اقتصادی منوط به واردات بی‌رویه است و هیچ تولید ناخالص داخلی وجود ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار