برگزاری دوره آموزشی مدیران فرهنگی بسیج سپاه شاهرود

دوره آموزشی مسئولین فرهنگی اجتماعی و مسئولین فرهنگی هسته های صالحین پایگاه ها بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۲۴
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دوره آموزشی مدیران فرهنگی اجتماعی و مسئولین فرهنگی هسته های صالحین پایگاه های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود در سالن همایش های کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.در این همایش یکروزه شرکت کنندگان در دو طرح درس انقلابی گری و لزوم ولایتمداری و شرایط زمانه شرکت کردند.

در حاشیه این همایش سرهنگ پاسدار احمد حسین پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اینکه برنامه آموزش جزو برنامه های ابلاغی فرهنگی اجتماعی است افزود: این دوره در قالب طرح شبکه روشنگری بسیج و با عنوان (لزوم کار تشکیلاتی در راستای انقلابی گری) برگزار شده است.

وی افزود: در این همایش دو نفر از اساتید حوزه و دانشگاه حجت الاسلام دکتر عالمیان و مهدی قزوینی در خصوص انقلابی گری و لزوم ولایت پذیری با توجه به شرایط زمانه مباحثی را ارائه نمودند.

حسین پور با بیان اینکه برگزاری این کارگاه های آموزشر در راستای تقویت بصیرت در بین مدیران بسیجی است بیان کرد: تلاش داریم تا این کارگاه ها را با توجه به نیاز مدیران و با دعوت از اساتید مطرح کشوری برگزار نمایید تا اثربخشی آن را در مجموعه بسیج شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار