خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت: نماز جمعه زیرکوه بدون گرایشات سیاسی است و کسانی که درستاد نماز جمعه فعالیت می کنند وابستگی سیاسی خاصی ندارند.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۲۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان زیرکوه اظهارداشت: نماز جمعه زیرکوه بدون گرایشات سیاسی است و کسانی که درستاد نماز جمعه فعالیت می کنند وابستگی سیاسی خاصی ندارند.

امام جمعه زیرکوه ضمن تاکید بر حضور پرشورمردم روستاها در نماز جمعه،از فرماندار خواست تا با ادارات در راستای سرویس دهی به نمازگزاران مکاتبه نمایندو زمینه حضور نمازگزاران روستاها در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان فراهم شود.

بازدهی مباحث فرهنگی زمان بر است

فرماندار زیرکوه نیز دراین جلسه خاطرنشان کرد:یکی از الطاف الهی که خداوند در حوزه فرهنگی نصیب مردم شهرستان کرد حضور شخص امام جمعه بود که در دوران حضور ایشان شاهد برکات زیادی در شهرستان هم در بعد عمران و آبادانی مصلا و هم حضور جمع کثیری از مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه بودیم.

حجت الله خانزاده با تاکید بر فعالیتهای فرهنگی امام جمعه گفت: مباحث فرهنگی بازدهی آن زمان بر و زیر بنایی است وممکن است یک نسل طول بکشد تا بازدهی داشته باشد.

وی برگزاری جلسات مذهبی و عزاداری باشکوه در دهه اول محرم را شایسته تقدیر دانست و اظهارداشت: از مداحان شهرستان که بدون هیچ چشم داشتی از وقت خود و خانواده هایشان گذشتند و در دهه اول محرم جلسات باشکوهی برگزار کردند تشکر می کنم.

خان زاده اذعان داشت:به منظور سرویس دهی نمازگزاران روستاها،دهیاران روستاها هر ماه یک مینی بوس جهت ایاب و ذهاب نمازگزاران در اختیار ستاد نماز جمعه شهرستان قرارخواهند داد.

در خطبه های نماز جمعه آسیب های اجتماعی تذکر داده شود

دادستان زیرکوه نیز ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: یکی از ویژگیهای انسانهای مؤمن خشوع است و امام حسین (ع)با آن شکوه و عظمتی که داشتند وقتی در مقابل خدا قرار می گرفتند حالت خضوع داشتند ولی در مقابل مستکبران قوی بودندکه این صفت تواضع مختص مردان بزرگ است.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه سنگر نماز جمعه سنگر بزرگی است ،خاطرنشان کرد: گاهی اوقات یک تذکر از یک سخنرانی بهتر است و می توان از خطبه های نماز جمعه نسبت به آسیبهای اجتماعی شهرستان تذکرات لازم را داد.

وی مواد مخدر را یکی از بزرگترین آسیب های اجتماعی عنوان کرد وادامه داد:طلاق به عنوان یکی دیگر از آسیب های بزرگ اجتماعی از مواد مخدر سرچشمه می گیرد و ۹۹ درصد سرقتها نیز بخاطر گرفتاری در مواد مخدر است.

گفتنی است؛ستاد نماز جمعه شهرستان زیرکوه با حضور امام جمعه،فرماندار ،دادستان و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها