خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 28 کارگاه اقتصاد مقاومتی وزود بازده معرفی که از این تعداد 21 کارگاه به مبلغ 309میلیون تومان تسهیلات داده شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۹۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

رجایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین در شش ماهه سال جاری اظهارداشت: شهرستان قاین از ظرفیتها، مزیتهای صنعتی، ، کشاورزی و علمی بسیار خوبی برخوردار است و می تواند نمونه ای مناسب برای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باشد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 28کارگاه اقتصاد مقاومتی و کارگاه زده معرفی شده است که از این تعداد 21کارگاه تسهیلات به مبلغ 309 تومان داده شده است.

وی به اهمیت برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی یکی از اقداماتی که توسط بسیج سازندگی برای توسعه عمرانی و آبادانی در مناطق محروم انجام می شود.

رجایی ادامه داد: در اردوهای جهادی گروهی از بسیجیان مخصوصا قشر دانشجو و طلاب حضور پیدا می کنند و به ارائه خدمات مختلف در عرصه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی ، آموزشی خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون 43 گروه جهادی در اردوهای جهادی یک روزه شرکت کردند، عنوان کرد: در اردوهای جهادی سه روزه ، یک گروه و در اردوهای جهادی هفت روزه ، شش گروه به مناطق محروم و کم برخوردار روستایی اعزام شدند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه در اردوهای جهادی 10روزه 28 گروه جهادی خدمت رسانی انجام دادند، گفت: در مجموع اعزام اردوهای جهادی 78 گروه و تعداد یک هزار و 627نفر برای خدمت رسانی به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها