نماینده مردم شاهین شهر گفت: تعلق این جایزه به آقای ظریف از این جهت بود که در برجام منافع بیشتری برای آنها تامین شده اما برای ایران منفعت آنچنانی نداشته است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۸۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تعلق جایزه ویژه ۲۰۱۶ موسسه بین المللی چتم هاوس لندن به محمد جواد ظریف گفت: این جایزه نه تنها افتخار نیست بلکه از این جایزه در تاریخ به عنوان یک "جایزه تلخ " نام برده خواهد شد!

حاجی دلیگانی درباره چرایی  تعلق این جایزه به وزیر امور خارجه بیان کرد: تعلق این جایزه به آقای ظریف از این جهت بود که در برجام منافع بیشتری برای آنها تامین شده اما برای ایران منفعت آنچنانی نداشته چراکه ما هر آنچه را که داشتیم دادیم و تعهدات خود را انجام دادیم ولی تعهدات طرف مقابل نسیه است.

وی با اشاره به ماهیت این موسسه گفت: این موسسات پر از جاسوسانی است که از طرف سازمان‎های اطلاعاتی دشمنان تغدیه می‎شوند مخصوصا سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‎های امریکا که دنبال اهداف خودشان هستند لذا دشمنان این نظام چنین موسساتی را با پوشش این چنینی ایجاد می‎کنند تا در قالب این پوشش در راستای اهداف سلطه گرانه خود و مبارزه با اسلام و ایران انقلابی بتوانند از آن استفاده ببرند.

نماینده مردم شاهین شهر در  خاتمه اظهار داشت: اگر من به جای آقای ظریف بودم، این جایزه را قبول نمی‎کردم و پس می‎دادم.
ارسال نظرات