رئیس بسیج مستضعفین کشور گفت: تعامل با غرب موجب ارتجاع ملت ایران می شود باید بدانیم که راه پیشرفت همان راه و تفکر بسیج است؛ هرچه عقب مانده ایم برای این است که تفکر بسیجی حاصل نشده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۷۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جلسه با اعضای شورا، فرماندهان و بسیجیان نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج؛ نیروهای بسیج را افرادی مخلص دانست و گفت: نیروهای بسیج بدون هیچ چشمداشتی و تنها برای رضایت خداوند متعال تلاش می کنند.

وی افزود: پیشرفت و رشد کشور نیز مرهون فداکاری بسیجیان است؛ چراکه نیروی بسیج با وجود کمبودها، همیشه در سنگر دفاع از انقلاب ایستاده و آن را حراست می کند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: امروز که بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، در کجای دنیا ایستاده‌ایم؟ کجا بودیم و الان کجا هستیم همه این دستاوردها در پرتوی فداکاری های بسیج و رهبرمعظم انقلاب حاصل شده است.

سردار نقدی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف باورهای جوانان انقلابلی گفت: اینکه دشمن امروز از انقلاب اسلامی ایران وحشت زده شده برای این است که بیشتر کشورها جذب انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن شده اند؛ آمریکا از این موضوع وحشت دارد.

وی افزود: یکی از عواملی که باعث شده تا مردم دنیا جذب انقلاب ما شوند همین مقاومت ملت ایران است و اینکه توانستیم با برقراری امنیت در مقابل کشورهای دنیا، در عرصه های مختلف در این مدت به رشد و پیشرفت برسیم.

رئیس بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در هر عرصه‌ای که پیروزی حاصل شده می توان ردپای اخلاص بسیج را دید؛ اقتدار امروز کشور با اخلاص و گذشت حاصل شده است.

سردار نقدی یادآور شد: اگر در این جایگاه هستیم نشان از این دارد که مسیر را درست رفته‌ایم؛ البته دشمن تلاش دارد که با شلوغ بازی این تصور را القء کند که ما راه را اشتباه رفته‌ایم که این تصور غلط متاسفانه در برخی افراد هم ایجاد شده است.

وی افزود: امروز در یک مجلس ختم در یمن 700 نفر بی گناه را به خاک و خون می کشند و سکوت می کنند اما کافی است در ایران یک مامور راهنمایی و رانندگی بر سر کسی فریاد بزند؛ آن وقت می گویند حقوق بشر در ایران رعایت نشده است.

رئیس بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برخی هم تحت تاثیر قرار می گیرند آن وقت این پیشرفت برایشان کوچک جلوه می کند و تصور می کنند راه را اشتباه رفتیم؛ اگر از تعامل حرف می زنند برای این است که این تصور را برای ما ایجاد کنند که باید برای پیشرفت به دامن غربی ها بیفتیم.

سردار نقدی با اشاره به ممانعت برای پخش فیلم یتیم‌خانه گفت: اگر امروز اجازه پخش این فیلم را نمی دهند می خواهند جریان زنده نشود، اطلاعات ما را اشتباه کنند و این تصور را پیدا کنیم که باید برای پیشرفت دست به دامن غربی ها باشیم.

وی افزود: تعامل با غرب موجب ارتجاع ملت ایران می شود باید بدانیم که راه پیشرفت همان راه و تفکر بسیج است؛ هرچه عقب مانده ایم برای این است که تفکر بسیجی حاصل نشده است.

رئیس بسیج مستضعفین تصریح کرد: متاسفانه فریب شعارها را خورده ایم، گفتند تحریم ها برداشته می شود و اقتصاد کشور رشد می کند؛ حال هم می گویند درخت کاشتیم تا بار دهد و این زمان نیاز دارد؛ بله تا بخواهد درخت سیب و گلابی بار حسابی دهد ۵ سالی زمان می برد آن وقت هم خدا می داند چه می شود.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه اعتقاد به غربی ها برای پیشرفت؛ در ذات عده ای هنوز از زمان طاغوتیان به جا مانده است، گفت: احساس اینکه غرب باعث پیشرفت ما می شود در برخی افراد از زمان رژیم طاغوت به جا مانده است که مبنای علمی هم ندارد باید با این تفکر مقابله کرد.

وی با یادآوری این مسئله که تاریخ تجربه ساز است، گفت: عربستان بزرگترین صادرکننده نفت در جهان است ولی در تعامل با آمریکا هنوز هیچ چیزی را به دست نیاورده است به طوری که نمی تواند یک پیچ از تاسیسات نفتی را بسازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالات بسیجیان نیز نکاتی را یادآور شد و افزود: پایگاه های مقاومت باید مبتنی بر ابتکار باشند و با توجه به امکانات موجود برای رشد و پیشرفت تلاش کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در اثر روشنگری ها که در بحث ماهواره انجام دادیم یک میلیون خانوار ماهواره ها را خاموش کرده اند؛ امروز در بسیج بزرگترین اتاق فکر ایران را داریم تا جایی که آمریکا با وجود این همه اتاق فکری که دارد نتوانسته ما را شکست دهد.

وی در پایان بر احیای صندوق قرض‌الحسنه در پایگاه‌های بسیج تاکید کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید حمیدرضا انصاری تجلیل شد.


ارسال نظرات