بوشهرـ مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت:بیش از 2000 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان بوشهر با شعار « مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی » برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۵۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰



 


 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهراب کیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از 7 آبان‌ماه آغاز و تا 13 آبان‌ماه برگزار می‌شود و زمینه برگزاری 2500 برنامه در همه  امور در مدارس استان بوشهر فراهم شده است.

وی اجرای صبحگاه دانش‌آموزان درمدارس، نشست حلقه‌های معرفتی و بصیرتی، هم‌اندیشی نخبگان دانش آموز را از برنامه‌های این هفته  دانست و افزود: دیداربا خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و  سخنرانی اعضای بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در جایگاه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های شاخص بسیج دانش آموزی در استان بوشهر است.

کیانی از اجرای برنامه طرح رهروان شهید فهمیده در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: طرح رهروان شهید فهمیده ویژه دانش آموزان 13 ساله است که هرساله با حضور باشکوه دانش‌آموزان برگزار می‌شود و امسال نیز این طرح با حضور سه‌هزار دانش آموز 13 ساله درسطح استان بوشهر اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر از اجرای جشنواره  بوشهر و دو قرن مقاومت ویژه دانش‌آموزان بسیجی خبرداد و گفت: این جشنواره با تلاش بسیج دانش‌آموزی در آذرماه برگزار می‌شود.

کیانی برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، درسی و دینی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان بوشهر دانست و افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اقتصاد مقاومتی در راستای اهمیت مصرف کالاهای ایرانی در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی ویژه دانش‌آموزان بوشهری خاطرنشان کرد: در تابستان امسال در اجرای طرح اردوهای جهادی و هجرت سازندگی 700 دانش‌آموز استان بوشهر  در مناطق محروم  حضور یافتند و ضمن بازسازی مدارس خدمات لازم را ارائه کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر  اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در یک ماه گذشته 2500 نفر از دانش آموزان  در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که تا پایان سال تعدادشان به 13 هزار نفر می‌رسد.

کیانی شعار امسال هفته بسیج دانش‌آموزی را مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی دانست و افزود: برای افزایش روحیه انقلابی دانش‌آموزان برنامه‌های مهم و ویژه‌ای در مدارس استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد دانش آموزان استان بوشهر عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند هدف از برگزاری برنامه‌ها در هفته بسیج دانش‌آموزی را توسعه و تعمیق تفکر بسیجی و معرفت ظرفیت و توانمندسازی در انجام فعالیت‌های گسترده کیفی درعرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات