فرمانده نیروی دریایی سپاه:

تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع شده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تنها مرکز آموزش دریایی در سپاه است گفت: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع شده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۵۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، دریادار پاسدار علی فدوی صبح امروز در جریان افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: تمام دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تجمیع شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای تنها مرکز آموزش دریایی در سپاه است گفت: دانشجویان حاضر در این دانشگاه از دانشجویان نیروی دریایی سپاه هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تجمیع دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه در دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای گفت: این انسجام در بالا بردن بهره وری و همچنین ارتقا کیفیت آموزش موثر است.

سردار فدوی نخستین مرحله را جذب نیرو در نیروی دریایی سپاه خواند و بیان کرد: گام دوم، شکل‌دهی و سیستم‌سازی است و این امر در قالب آموزش انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله خداوند توفیق بدهد در این محلی که به اسم ولی فقیه و فرمانده کل قوا نامگذاری شده است همه رزمندگان نیروی دریایی سپاه و عزیزانی که در نهضت انقلاب اسلامی در هر جایی از دنیا نیاز به آموزش دارند در این مرکز بتوانند آموزش های لازم را فرا گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار