نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران مرکز محبت و اتحاد بین پیروان مذاهب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۴۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا فایق رستمی در نهمین پیش کنگره امام شافعی در سروآباد، اظهار کرد: برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در راستای اعتلای فرهنگ جامعه بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: باید با استفاده از تمام امکانات و نیروها برای ترویج هرچه بیشتر مبانی اعتقادی و اخلاقی در جامعه گام برداریم و در این مسیر نیز برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پیرامون سیره امام شافعی همت گماریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دستور رسول‌الله(ص) به امت مبتنی بر رحم و محبت به همدیگر بوده است و قتل و کشتار و ریختن خون مردم در مکتب رسول‌الله(ص) جایگاهی ندارد.

رستمی افزود: باید به این مهم توجه کرد که رسالت رسول‌الله(ص) یک رسالت عام است و محدودیت مکانی و زمانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این ناهنجاری‌ها، خشونت‌ها و بی‌رحمی‌هایی که هم‌اکنون در برخی کشورهای منطقه دیده می‌شود ناشی از دورشدن مسلمانان از مکتب رسول‌الله(ص) است.

رستمی اظهار داشت: دشمنان اسلام می‌خواهند به هر شیوه ممکن جلوی اتحاد و قدرت‌گرفتن امت اسلامی را بگیرند و مسلمانان باید نسبت به این‌گونه توطئه‌ها هوشیار و بصیر باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زمانی شهر حلب در سوریه به عنوان مرکز تجارت و تبادل جهانی کالا محسوب می‌شد اما متأسفانه هم‌اکنون در زیر توطئه دشمنان است.

وی در ادامه سخنان خود به وحدت و انسجام مثال‌زدنی در بین مردم ایران اشاره کرد و گفت: ایرانیان با تکیه بر آموزه‌های مکتب رسول‌الله(ص) و پیروی از منویات رهبر عالم و بصیر خویش هم‌اکنون یک قدرت بزرگ منطقه‌ای و جهانی محسوب می‌شوند.

رستمی افزود: با وجود این اقتدار و عزت ما دست دوستی و محبت را به سوی همه جهانیان دراز می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین پیام‌های برگزاری این پیش‌کنگره نیز اعلام محبت، دوستی، برادری و اتحاد به پیروان مذاهب اسلامی و حتی مردم دنیاست.

ارسال نظرات