نماینده مردم فریدونکنار تصریح کرد: در حال حاضر رفاهی در سفره‌های مردم دیده نمی‌شود و سفره‌های مردم بزرگ‌تر نشد که در برخی موارد کوچک‌تر هم شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۳۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آنجایی که وظیفه مجلس نظارت بر همه نهادها و سازمان‌ها است و از جمله ابزار اقدامات نظارتی مجلس نیز این است تا هنگامی که وزرا کارایی لازم را ندارند استیضاح انجام شود.نانواکناری درباره اتفاقات اخیر در مجلس اظهار کرد:آقای فانی با امضای چند نفر از نمایندگان مواجه شدند و سپس استعفا دادند و رئیس جمهور نیز با این استعفا موافقت کردند.
وی افزود: لازم بود تا در کابینه دولت تحولاتی ایجاد می‌شد که از مهم‌ترین موضوعات نیز آموزش و پرورش بود چراکه همکاران آموزش و پرورش اندکی در این مورد نگران بودند.

نانواکناری با بیان اینکه اختلاس و جابجایی حساب‌ها را نباید موازی با برجام قرار داد، گفت: باید با اختلاس و فسادهای مالی مبارزه شود و در کمیسیون اصل نود با قوت و دقت با این موضوع برخورد شود تا عبرتی برای دیگران باشد.
وی تصریح کرد: در زمینه برجام باید پیگیری انجام شود تا آمریکا و سردمداران آن موظف به اجرای آن باشند و همچنین این مسئله باید با ارتباطات دموکراسی به قدرت پیش رود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در شرایط فعلی که در سال پایانی دولت یازدهم هستیم، دولت‌مردان باید اقدامات مثبتی از خود نشان دهند و نیز مجلس هم در این مدت کوتاه اقدامات نظارتی خود را به درستی انجام دهد.
نانواکناری همچنین درباره اقدامات مثبت دولت با بیان اینکه دولت در این دوره با مهار تورم اقدام قابل قبولی را انجام داد، خاطرنشان کرد: متاسفانه نرخ بیکاری بسیار بالا است و مردم نگران هستند و همچنین مشکلات اقتصادی از جمله مهم‌ترین بخش از چالش مردم است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر رفاهی در سفره‌های مردم دیده نمی‌شود و سفره‌های مردم بزرگ‌تر نشد که در برخی موارد کوچک‌تر هم شد.
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی امروزمان اشتغال است که درصد زیادی از تحصیل کرده‌ها بیکار هستند و همچنین نگاه ویژه به گروه ضعیف جامعه که باید به آن توجه شود.
نانواکناری درباره نقش رسانه، اشاره کرد: نقش رسانه می‌تواند اقدام پیش‌گیرانه باشد و اگر رسالت خبری درست انجام شود می‌تواند برای جامعه پیشرفت ایجاد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها