حمیدرضا پورنوروز
مسئول بسیج دانش آموزی ایلام بیان کرد: 17 ویژه برنامه هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۱۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد ایوب ناصری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست خبری هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه با شعار دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی آغاز و تا 13 ام همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی برنامه ها را معرفتی، ورزشی، هنری و بصیرتی عنوان کرد و گفت: 17 برنامه برای دانش آموزان که سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امید است این برنامه‌ها موجبات شور، نشاط و انگیزه در این قشر به‌منظور کسب درجات عالی معنوی و پشتیبانی از رسالت بسیجی و حفظ ارزش‌های اسلامی را فراهم کند.

سرگرد ایوب ناصری ابراز کرد: آغاز هفته را با غبارروبی و عطرافشانی از مزار شهدای گمنام با حضور دانش آموزان بسیجی، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی و زنگ ایثار و شجاعت در سطح مدارس، برگزاری مسابقات دو رهروان شهدا، دیدار دانش آموزان بسیجی با ائمه جمعه و جماعات و تقدیر از نخبگان دانش‌آموز بسیجی، دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا از برنامه‌های این هفته است.

ناصری، حضور سازمان‌یافته دانش آموزان بسیجی در میعادگاه‌های نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و فرماندهان واحدهای پیشگامان، نشست حلقه‌های صالحین دانش‌آموزی، برپایی ایستگاه نقاشی در مسیرهای راهپیمایی 13 آبان نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

وی، بابیان اینکه در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بیش از 35 هزار دانش‌آموز ایلامی به‌صورت سازمان‌یافته حضور خواهند یافت، گفت: از همه دانش آموزان دعوت می‌شود که با انسجام و عزت و افتخار با حضور در مراسم 13 آبان و حماسه استکبارستیزی بار دیگر امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بابیان اینکه در استان ایلام 355 دانش‌آموز شهید جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند، افزود: در طول هفته بسیج دانش‌آموزی 48 یادواره شهدای دانش‌آموز در مناطق مختلف این استان با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

ناصری، ابراز کرد: همچنین همایش استکبارستیزی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان و دانش آموزان بسیجی در سطح مساجد و مدارس شهرستان‌های مختلف و با حضور سخنرانان برجسته برگزار می‌شود.

وی،بیان داشت: دانش آموزان با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان، به دشمنان نشان خواهند داد که دانش‌آموز بسیجی همیشه بیدار است و با تبعیت از مقام معظم رهبری باشعور و دانایی و روحیه انقلابی و بسیجی، برای ساختن آینده انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

سرگرد ایوب ناصری از اعزام 8000 دانش آموز به مناطق عملیاتی مهران، دهلران و فتح المبین در سال خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 4000 هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی در قالب اردو های راهیان نور دو روزه اعزام شدند.

وی در آخر بیان کرد: اردو های راهیان نور در کل استان ایلام از 10 مهر ماه آغاز شده و 50 درصد از دانش آموزان در تجدید پیمان با شهداء و امام(ره) مناطق عملیاتی استان ایلام و جنوب کشور را بازدید کرد.

ارسال نظرات