خبرهای داغ:
معاون پلیس گذرنامه گفت: متقاضیان دریافت گذرنامه برای اعزام به مراسم اربعین حسینی می توانند طی 72 ساعت گذرنامه خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۱۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شریفی، معاون پلیس گذرنامه گفت: کلیه زائران اربعین باید گذرنامه دریافت کرده و در صورتی که گذرنامه های آنها کمتر از 6 ماه اعتبار داشته باشد، اجازه خروج به افراد داده نمی شود.

وی افزود: کلیه زائرانی که تاکنون نسبت به دریافت گذرنامه اقدام نکرده اند باید هر چه سریع تر برای انجام مراحل اداری به مراکز پلیس 10+ مراجعه کنند.

معاون پلیس گذرنامه با اشاره به فعالیت 136 دفتر پلیس 10+ در شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهر تهران 136 دفتر پلیس 10+ فعالیت می کنند و زائران ایرانی برای دریافت گذرنامه با مشکل مواجه نیستند.

شریفی ادامه داد: بیشترین مشکل در شهرستان های دور افتاده کشور گزارش شده و در تلاش هستیم این مشکلات طی روزهای آینده برطرف شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که زائران طی چه بازه زمانی می توانند گذرنامه دریافت کنند؟، اظهارکرد: هر یک از زائران پس از ارائه مدارک خود می توانند ظرف 72 ساعت گذرنامه دریافت کنند.

معاون پلیس گذرنامه ادامه داد: در مواقع عادی افراد پس از ارائه درخواست خود مبنی بر دریافت گذرنامه، پس از یک هفته گذرنامه شان را دریافت می کنند که اکنون این زمان تا حدودی کاهش یافته و در شهرستان ها نیز متقاضیان پس از گذشت 4 روز گذرنامه خود را دریافت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها