نادری در گفتگو با«بسیج»:

سرگردانی همراهان بیماران شهرستانی در محوطه بیمارستان ها و کوچه ها

نماینده مجلس گفت:همراهان بیماران شهرستانی باید در محوطه بیمارستان و کوچه های اطراف استراحت کنند و علاوه بر هزینه های گزافی که برای درمان بیماری مریضشان پرداخت می کنند برای پیدا کردن مکان خواب هم پول بپردازند.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۳۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل نبود مکان استراحت و خواب برای همراهان بیماران شهرستانی در تهران و دیگر استان های کشور اظهار داشت: متاسفانه نه فقط در تهران بلکه در بیشتر استان های کشورمان این مشکل وجود دارد.

وی افزود: وقتی همراهان بیماران از شهرستان های خود به تهران و یا دیگر مراکز استانی بزرگ برای مداوای بیمارشان مراجعه می کنند مکان مناسبی برای خواب و استراحت آنها وجود ندارد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : بدین ترتیب همراهان بیماران شهرستانی باید در محوطه بیمارستان ها و کوچه های اطراف استراحت کنند و علاوه بر هزینه های گزافی که برای درمان بیماری مریضشان پرداخت می کنند برای پیدا کردن مکان مناسب خواب هم باید پول بپردازند.

نادری در خاتمه تصریح کرد: طرح تحول سلامت هم که می گویند اجرایی شده اما در حال حاضر یک وضعیت بدی در حوزه سلامت و درمان به وجود آمده که باید به درستی مدیریت شود زیرا شرایطی که الان فراهم شده اصلاً به صلاح مردم نیست .

ارسال نظرات