خبرهای داغ:
در حاشیه رزمایش پدافند غیر عامل شهرستان البرز مطرح شد:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز هیچ دشمنی تصور حمله نظامی به ایران را در خود راه نمی دهد.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۳۲
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فزمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در حاشیه رزمابش پدافند غیر عامل که در شرکت البرز دارو برگزار شده بود اظهار کرد: اگر نیروهای مستشاری و سپاه قدس ایران مردانهدر سوریه حضور نمییافتند امروز باید شاهد جنگ در داخل مرز های ایران می‌بودیم.

وی ادامه داد: خیلی ها تصور می کردند حضور ایران در سوریه تاثیری ندارد حال آنکه امروز همه شاهدند که قوای ایرانی و محور مقاومت تا چه حد در سوریه موفق عمل کرده اند که البته از مدیریت جهادی و بصیرت نیروها سرچشمه می گیرد.

حیدری با تاکید بر عامل بصیرت به عنوان راه گشا و حل کننده مشکلات اذعان کرد: اگر امروز می بینیم که ایران اسلامی بحران و فتنه گری ها را پشت سر گذاشته و در سطح جامعه بین الملل نیز در وضعیت مناسبی قرار گرفته است تنها به دلیل بصیرت می باشد.

این مسئول بیان کرد: بسیاری از کشور ها ایران را دشمن خود می دانند و به دنبال جنگ با ایران هستند که چون این امکان را در توان خود نمی بینند لذا در سوریه با جبهه مقاومت و ایران اسلامی به جنگ پرداخته اند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز تبیین کرد: نیروهای حزب الله و انصار الله با استعانت از پروردگار و باور به این موضوع که حق همواره پیروز خواهد بود توانسته اند به پیروزی های چشم گیری برسند.

وی افزود: امنیت و عزت امروز را مدیون شهدا هستیم که در این میان جایگاه شهدای مدافع حرم برای ما بسیار ویژه است و امدیدواریم که همانطور که نزد همه مردم و در دنیا جایگاه والایی دارند در آخرت نیز سربلند باشند چرا که در زمان لزوم با بصیرت در مسیر حق گام برداشتند.

حیدری در پایان سخنانش تاکید کرد: توان ما امروز در نقطه ای ای است که هیچ دشمنی به فکر حمله مستقیم به ایران عزیز را در خود راه نمی دهد با این حال لازم است که توان خود را افزایش دهیم و همیشه اماده برخورد با دشمن را داشته باشیم.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها