نماینده سابق مجلس گفت: این جایزه متعلق به آقای ظریف است و شایسته رفتار اوست؛ چرا که آقای ظریف کم خدمتی به امریکایی‎ها و انگلیسی‎ها نکرده و خسارت محضی را به کشور تحمیل کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۷۷۲۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تعلق جایزه ویژه ۲۰۱۶ موسسه بین المللی چتم هاوس لندن به محمد جواد ظریف اظهار داشت: آقای ظریف نه تنها به این جایزه افتخار کرده بلکه ملت ایران را در این جایزه شریک خود دانسته و بیان کرده که متعلق به ملت ایران است.

رسایی در ادامه این مطلب تاکید کرد: آن چیزی که ما از ملت ایران سراغ داریم این است که بر اساس مبانی حضرت امام(ره) هرگز افتخار نمی‎کنند که در کنار یک گرگ درنده خو و وحشی به نام امریکا و در کنار یک جانی به نام جان کری مورد تشویق موسسه‎ای قرار بگیرند که زیر نظر نهادهای روباه پیر است.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: این جایزه متعلق به آقای ظریف است و شایسته رفتار اوست؛ چرا که آقای ظریف کم  خدمتی به امریکایی‎ها و انگلیسی‎ها نکرده و یک خسارت محضی را به کشور تحمیل کرده و در طول عملکرد سه  سال و نیمه خود توانسته آن ابهت انقلاب را در نگاه ملت‎ها تقلیل دهد، همچنان که ما را متهم به تذبذب در بین ملت‎های انقلابی و استکبار ستیز کرده و همیشه که دست او در دست امریکایی‎هایی بوده که خون از آن می‎چکد، لبخند به لب دارد و این را برای خود افتخار می‎داند.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی در ادامه افزود: ما به آقای ظریف می‎گوییم، آقای ظریف به این افتخار خودت خوش باش، ما هرگز به چنین چیزی افتخار نمی‎کنیم و این را مایه ننگ می‎دانیم، چرا که امام(ره) به ما یاد داد هر زمانی که رسانه‎های بیگانه و جریان و نظام سلطه از شما تعریف و شما را تشویق کردند و برای شما کف زدند به خود شک کنید چرا که شما آن روز کاری کردید که آنها خوششان آمده است.

رسایی در خاتمه خاطرنشان کرد: آقای ظریف به این جایزه مفتخر است، باید ببینیم آیا در آن روزی که همه ما محتاج هستیم و در برابر خون شهدا باید پاسخگو باشیم این جایزه به مدد آقای ظریف خواهد آمد یا نه و آیا شهدا بابت این جایزه لبخند به لبشان خواهد نشست یا با بغض و کینه به این جایزه نگاه خواهند کرد؟

ارسال نظرات