چهارمین سالگرد رحلت آیت‌الله ملک‌حسینی با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری 12 آبان ماه در مصلای امام خمینی یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۹۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳

حجت‌الاسلام محمد پایدار ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی سالگرد رحلت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به سجایای اخلاقی آن مرحوم اظهار کرد: نسبت به شخصیت برجسته‌ای چون آن مرحوم دینی داریم که باید آن را ادا کنیم.

وی با اشاره به شخصیت بی‌نظیر آن عالم به حق پیوسته گفت: در زمینه علمی و شجاعت در رفتار و کردار یکی از علمای بزرگ کشور بود.

پایدار با بیان این که نظرات مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی از روی حب و بغض نبود گفت: باید شخصیت آن مرحوم را بیشتر واکاوی کرده و مورد مطالعه قرار دهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که همه از جمله مردم و مسؤولان قدردان زحمات آن عالم ربانی هستند و لذا باید برنامه‌ای بزرگداشت و تبیین شخصیت آن عالم را در دستور کار قرار داد.

پایدار در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که باید یاد چنین اشخاصی در تاریخ به یادگار بماند، تصریح کرد: تاکنون برنامه‌های سالگرد آن عالم فقید برگزار شده و امسال نیز چهارمین سالگرد رحلت آن عالم ربانی روز چهارشنبه 12 آبان ماه ساعت 15 تا 17 در مصلای امام خمینی و سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات