خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 بر استفاده از زمان محدود ارائه تسهیلات ویژه بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی تاکید کرد و توسعه طرح های خدماتی و عمرانی در این منطقه جنوبی را از نتایج این اقدام برشمرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۸۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: شهروندانی که تا پایان آذر نسبت به پرداخت عوارض معوقه خود اقدام کنند می توانند از مزایا و تسهیلات تشویقی به میزان حداکثر 70 درصد بخشودگی بهره مند شوند.

صفوی با اشاره به اینکه این بخشودگی بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به اجرا درآمده است، افزود: هرساله 86 هزار قبض عوارض نوسازی در منطقه 20 توزیع می شود که بخشی از این قبوض معوقه های  بیش از بیست سال دارند که با بهره مندی از این تسهیلات تشویقی 70 درصد مبلغ جریمه ای آنها بخشیده می شود.

وی درصد سالانه دیرکرد معوقات عوارض را 10 درصد برشمرد و گفت: عوارض پایدار، مهمترین منبع درآمدی شهرداری است که پرداخت به موقع آن از سوی شهروندان، باعث می شود تا امر خدمات رسانی و توسعه سرانه های شهری با شرایط بهینه انجام شود.

صفوی با بیان اینکه بخشی از تسهیلات تشویقی شامل افرادی است که دارای چک های برگشتی هستند، افزود: تسهیلات تشویقی چک های نکول شده نیز حداکثر به میزان 80 درصد خسارت تاخیر است.

شهردار منطقه 20 افزود: نحوه و میزان اعطای تسهیلات به شکل های مختلف نظیر تبلیغات محیطی، ارسال پیامک و مکتوب به مودیان اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، شهروندان برای پرداخت بدهی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir، اداره درآمد شهرداری منطقه 20 و یا  دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

ارسال نظرات