فرمانده سپاه ناحیه اردستان گفت: به منظور آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان این شهرستان در روز سیزدهم آبان ماه بمدت ۳۶ساعت رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در اردوگاه قدس شهرستان اردستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۲۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه اردستان اظهار کرد: به منظور آمادگی رزمی و توانایی بسیجیان این شهرستان در روز سیزدم آبان ماه به مدت۳۶ساعت رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس در منطقه اردوگاه قدس شهرستان اردستان برگزار می‌شود.
سرهنگ حسن فخرل درگفت وگو با نگین کویر گفت: این رزمایش به منظور دفاع از کوی و برزن که برای بسیج تعریف شده است با استفاده از گردانهای رزمی بیت المقدس این شهرستان برای مقابله با تهدیدهای امنیتی برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش درقالب تاکتیک عملیاتی دفاع ازکوی و برزن، کمین و ضد کمین، پدافند دورادور، دفاع از مراکز حساس ومهم برنامه ریزی و اجرا می‌شود.
فخرل با بیان اینکه این رزمایش همزمان با راهپیمایی ۱۳آبان ماه آغازمی شود و راهپیمایی نیروهای عمل کننده در قالب سه گردان بیت المقدس وگردان امام حسین علیه السلام به استعدا ۶۰۰نفر را در راهپیمایی ۱۳ابان خواهیم داشت تصریح کرد: ازدانش آموزان و دانشجویان هم در این راهپیمایی دعوت شده است.
فرمانده سپاه اردستان با بیان اینکه مهم‎ترین اهداف برگزاری رزمایش نمایش اقتدار و رزم گردان‌های بیت المقدس آماده سازی یا آماده کردن گردان‌ها برای روزهای سخت است تصریح کرد: ارتقاء آموزش‌ها، ایجاد همدلی و وحدت بین بسیجیان و ایجاد روحیه نشاط بین آنها از جمله اهداف این رزمایش است.

ارسال نظرات