دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران با حضور تنی چند از مسئولان حوزه فرهنگ و فضای مجازی در سالن شبستان مصلای تهران افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۲۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی و سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد عصر دوشنبه سوم آبان در سالن شبستان مصلای تهران برگزار شد.

دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران با هدف فراهم نمودن محیطی مناسب به‌منظور ایجاد کسب و کار، هم‌دلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه آسان محصولات فرهنگی دیجیتالی تا 7 آبان ماه در شبستان اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) به کار خود می‌دهد.

صلاحی در این مراسم با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه اگر وقت داشتند خودشان مسئولیت این فضا را به‌عهده می گرفتند، گفت: «این قبیل نمایشگاه‌ها یکی از راه‌های معرفی فضای مجازی و اطلاع‌رسانی‌های تخصصی در این زمینه است و از آنجایی که جهان به‌سوی مجازی‌سازی پیش می‌رود ما هم نباید از این فضا غافل بمانیم.

به گزارش تسنیم،سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «خانواده و سبک زندگی دیجیتال» با سه غرفه در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حضور پیدا کرده است. در این غرفه‌ها کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی با محوریت «خانواده و سبک زندگی دیجیتال» برگزارمی‌شود.
ارسال نظرات