اگر مسئولین دانشگاهی توان و یا احتمالا جرات برخورد با این بی‌بند و باری‌ها و فتنه‌اندوزی‌ها را ندارند بهتر است با صراحت به ضعف خود اقرار کنند تا انقلابیون دانشگاه‌ها وارد عمل شده و ریشه این حرکات را بخشکانند.
کد خبر: ۸۷۶۷۵۰۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به تازگی نمایشگاهی در دانشگاه ارومیه راه‌اندازی شده که تشکل‌های دانشجویی به عرضه دستاوردها و معرفی خود می‌پردازند.

در این نمایشگاه، هر تشکلی به معرفی اقدامات و دستاوردهای خود در راستای عضوگیری و جذب دانشجویان اقدام کرده و به روش‌های مختلف و راه‌های گوناگون متوسل شده است.

اما در میان این اقدامات دانشجویان، یکی از غرفه‌ها در اقدامی کاملا برنامه‌ریزی شده و با جسارت تمام بنری نصب کرده که در آن با طراحی خاصی تصاویر شهدای نام‌آور انقلاب اسلامی در کنار عوامل فتنه در دوران مختلف آورده شده است!

جالب‌تر آن‌که در این بنر تصویری از راس فتنه سال 88 نیز وجود دارد و مسئولین دانشگاه و حتی دیگر مسئولین استانی و شهرستانی هم به بهانه بازدید از نمایشگاه دانشجویی در مقابل این بنر عکس‌های یادگاری گرفته و ارادت خود به این غرفه را اعلام می‌کنند.

مسئولین این غرفه که همگی از یاران جنبش سبز به شمار می‌روند و پسوند اسلامی را برای خود انتخاب کرده‌اند! پس از تذکر مسئولین برگزاری نمایشگاه مبنی بر حذف تصویر سران فتنه، در اقدامی جالب‌تر نسبت به حذف تصویر وی و نصب نوشته‌ای اقدام کرده و دوباره مسئولین و معاونین دانشگاه را برای بازدید از غرفه دعوت و بار دیگر با آن‌ها به تهیه تصاویر یادگاری می‌پردازند.

گویا مسئولین هم چندان توجه و البته تمایل و باوری به برخورد با چنین اقدامات ساختارشکنانه و ضدنظام ندارد.

باید از مسئولین دانشگاه چه ریاست و معاونین و چه دیگر مدیران دانشگاهی این سوال را پرسید که آیا دانشگاه انقلابی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اینجاست؟! یا اینکه شما دوست دارید به‌جای فعالیت‌های دانشگاهی همچنان محیط دانشگاه و علمی را به زایشگاه فتنه‌گران و مزدوران جنبش سبز تبدیل کنید؟! آیا این همان تعبیر سخنان رهبری در خصوص لزوم شکل‌گیری فعالیت‌های انقلابی در بطن دانشگاه است؟!

به راستی اگر مسئولین دانشگاه‌ها توان و یا احتمالا جرات برخورد و مقابله با چنین بی‌انضباطی‌ها و فتنه‌اندوزی‌ها در محیط دانشگاه را ندارند، به صراحت اعلام کرده و میدان را به انقلابیون حاضر در همان محیط بدهند تا رفتار مناسب شان و شخصیت فتنه‌گران که در سال 88 توسط مردم در خیابان‌ها انجام شد، در محیط دانشگاه و توسط دانشجویان نیز ارائه شود تا به این ترتیب چهره فتنه‌گر و انقلابی بهتر شناسایی شده و همه بدانند در نبود مسئول کارآمد و کاربلد چطور باید با عوامل و مزدوران فتنه برخورد کرد!

واقعا اگر مسئولی در دانشگاه‌ها توان چنین حرکتی را نداشته باشد می‌تواند صراحت لهجه را به‌کار برده و کار را برای اقدام جامعه انقلابی حاضر در محیط دانشگاه که تنها به دلیل حفظ حرمت سکوتشان را نشکسته‌اند آسان کند تا یک‌بار برای همیشه تکلیف جامعه دانشگاهی با فتنه‌گران مشخص و روشن شود.

دیگر زمان سکوت در برابر فتنه‌گران چه در محیط دانشگاه و چه دیگر محیط‌ها به سر آمده چراکه در آستانه انتخاباتی دیگر عده‌ای قصد دوقطبی‌سازی کشور و بار دیگر شکست حریم‌های مردم را دارند که یا باید توسط مسئولین و با بصیرت کافی پاسخ داده شود و یا اینکه در صورت نداشتن این بصیرت در مسئولین میدان و فرصت به بصیران و انقلابیون داده شود.

ارسال نظرات