خبرهای داغ:
معاون عمرانی شهرداری ارومیه از بهره برداری تقاطع غیرهمسطح امامت ارومیه تا آخرآبان ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۹۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رضا جوان کیا در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران استان از طرح های نیمه تمام ارومیه افزود: این پروژه با هدف تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در محل تقاطع امامت احداث شده است و در حال حاضر نیز ۸۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه برای احداث فاز دوم این تقاطع افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: این طرح تا پایان ماه جاری آماده بهره برداری می شود.

همچنین با حضور تقی کهوریان، معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از هشت پروژه عمران شهری و زیربنایی شهرستان ارومیه آخرین وضعیت طرح های عمرانی نیمه تمام این شهرستان بررسی شد.

در این بازدید مدیرکل دفترفنی استانداری، معاون عمرانی فرماندارشهرستان ارومیه، مدیرحمل و نقل وترافیک استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، معاون عمرانی شهردار ارومیه، مدیرساخت و توسعه راههای استان و جمعی از مدیران و معاونین دستگاههای اجرایی استان، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی را همراهی می کردند.

تقاطع غیرهمسطح امامت، طرح تامین آب و آبرسانی به زمینهای توحید ارومیه، تامین آب و آبرسانی به مساکن مهر گلشهر، اجرای شبکه آبرسانی و شبکه فاضلاب مساکن مهر طرزیلوی ارومیه، طرح تامین آب شرب ارومیه از سد شهرچایی، پروژه رسوبگیر سیلاب های فصلی در منطقه گلشهر از جمله این طرح ها را شامل می شود.

شبکه آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی واقع در پایاب شهرچایی ارومیه و پروژه آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی روستای عسگرآباد کوه ارومیه و احداث باند دوم جاده ارتباطی ارومیه به سرو از جمله دیگر پروژه های است که معاون امور عمرانی استاندار دربازدید از روند اجرایی این طرح ها مسائل و مشکلات پروژه ها بررسی و برای رفع موانع وتسریع در اجرای آنان به دستگاههای مربوطه دستورات لازم را صادر کرد.

ارسال نظرات