فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی پسر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: تعداد 320 دانش‌آموز پسر از شهرستان ساوه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۸۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

سرهنگ پاسدار مجید احمدجعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب گفت: تعداد 320 دانش آموز پسر مقطع متوسطه با هدف آشنایی با فرهنگ دوران دفاع مقدس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان به مدت سه روز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب در برنامه های زیارتی، یادمان های دفاع مقدس و بیان خاطرات آن دوران از زبان رزمندگان و جانبازان شرکت می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ساوه اردوی راهیان نور را حرکت فرهنگی با ارزش معنوی دانست و گفت: دانش آموزان باید بدانند اگر امروز با امنیت کامل در ایران اسلامی زندگی و تحصیل می کنند به برکت جانفشانی شهدای عزیز است و با درک این مهم می توانند بیشتر با شهدا انس بگیرند.

سرهنگ پاسدار احمدجعفری با تاکید بر اثرگذاری اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بی شک اردوی فرهنگی راهیان نور نقش موثری در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دفاع مقدس دارد و فداکاریهای رزمندگان در سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل می کند.

وی افزود: وظیفه همه ما این است که به نحو شایسته، رشادت ها و جانفشانی های دوران دفاع مقدس را پاس داشته و آنها را به نسل جوان و آینده منتقل کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات