ريیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم خبر داد:

نخستین مرکز پیش دبستانی و دبستان پسرانه سما در خاتم راه‌اندازي شد

ريیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز خاتم با اشاره به راه‌اندازي نخستین مرکز پیش دبستانی و دبستان پسرانه سما در اين شهرستان، هدف از راه‌اندازی "سما" در اين شهرستان را استفاده از ظرفیت بالقوه دانش‌آموزی این شهرستان ذكر كرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۶۱
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ دکتر "سید محمد‌حسین حسینی" تصريح كرد:نخستین مرکز پیش دبستانی و دبستان پسرانه "سما" شهرستان خاتم با بیش از 70 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی با بودجه‌ای بالغ بر 700 میلیون ریال در زیربنای 500 مترمربع با بیش از شش کلاس درسی و امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و مجهز به بردهای هوشمند در پنج پایه درسی ابتدایی از مهرماه آغاز به کار کرد.

وي با توجه به توصیه‌ي دکتر میرزاده ريیس دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رشد کمی و کیفی مدارس سما و قدردانی از دکتر زرهانی ريیس سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هدف از راه‌اندازی مدارس سما در شهرستان خاتم استفاده از ظرفیت بالقوه دانش‌آموزی این شهرستان و توجه به رشد علمی و فرهنگی و تعامل ویژه، کمک و همیاری با آموزش و پرورش شهرستان در امر تعلیم و تربیت است.

رييس دانشگاه آزاد خاتم از مسئولان و مربیان سما خواست که با جدیت در راستای رشد و تعالی دانش‌آموزان کوشا باشند و زمینه رضایت‌مندی اولیا را فراهم کنند.

حسيني از آمادگی مرکز خاتم برای انجام برنامه‌ریزی به‌منظور توسعه مدارس در سایر مقاطع تحصیلی و آموزشکده سما خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار