خبرهای داغ:
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم از بازدید رئیس سازمان تأمین اجتماعی از بیمارستان امام رضا(ع) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۵۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور از بیمارستان امام رضا(ع) اظهار داشت: رئیس سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به استان مرکزی در مسیر برگشت بازدیدی از بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) در قم داشتند.

وی بابیان اینکه نگاه رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور به استان قم ویژه است، خاطرنشان کرد: نکاه ایشان به شهر کریمه اهل‌بیت(ع) بسیار برجسته است و تمام سعی خود رادارند به قم توجه ویژه‌ای شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم تصریح کرد: رئیس سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید از بخش‌های اورژانس، کودکان و درمانگاه بازدید داشتند و شرایط کلی بیمارستان را بررسی کردند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور در این بازدید از شرایط بیمارستان اعلام رضایت کرده‌اند، گفت: دو سال پیش هم که ایشان بازدیدی از این بیمارستان داشتند در مقایسه امکانات، تجهیزات، خدمات و پرسنل نسبت به این بیمارستان اعلام رضایت کردند.

علی‌محمدی با اشاره به درخواست از رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور اضافه کرد: در مورد کمبود و مشکلات تجهیزات پزشکی مصرفی از ایشان درخواستی داشتیم که با توجه به وجود مشکلات بودجه‌ای قول مساعدی برای ترمیم این موضوع داده‌اند.
ارسال نظرات