نشست هماهنگی برنامه های 13 آبان با حضور معاون فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه های مربوطه در اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۳۳
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، معاون فرماندار اشکذر، علیرضا ابوالحسنی در این نشست ضمن تبیین نقش و جایگاه یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان نقش بسیار مهمی در شکل گیری نظام داشته است.

وی افزود: از آنجایی که دانش آموزان نقش مهمی در شکل گیری انقلاب داشته اند این روز را به نام روز دانش آموز نام گذاری نموده اند.

معاون فرماندار نیز با اشاره به اینکه ۱۳ آبان گرامی داشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام نیزاست تاکید نمود: باید تمام تلاش خود را برای نشان دادن جایگاه و اهمیت این روز به یاد ماندنی نمود.

از جمله مصوبات این نشست دیدار با خانواده شهدای دانش آموز در طول هفته بسیج دانش آموزی ، نصب بنر ، تغییر سربرگ نامه ادارات در طول هفته و استفاده از نمادها و پلاکارت های روز ۱۳ آبان در مراسم راهپیمایی ، حضور تمامی ادارات در راهپیمایی و اطلاع رسانی توسط آنها اعلام شد.

گفتنی است که مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح پنج شنبه ۱۳ آبان از محل میدان بسیج تا مسجد الرضا اشکذر برگزار که در ابتدای برنامه سخنرانی در خصوص استکبار ستیزی و نقش و جایگاه دانش آموزان و دانشجویان در این روز به یاد مانی انجام می شود.

ارسال نظرات