خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان:

نماز جمعه حلقه وصل نظام اسلامی و مردم است

امام جمعه موقت دامغان در نشست ساماندهی ستاد جدید نماز جمعه این شهرستان گفت: نماز جمعه حلقه وصل نظام اسلامی و مردم است.
کد خبر: ۸۷۶۷۴۱۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه موقت دامغان در این مراسم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با بکار بردن تعبیر وزین قرارگاه فرهنگی برای نهاد مقدس نماز جمعه و معرفی ائمه جمعه به‌عنوان فرماندهان این قرارگاه‌های کلیدی، بهترین توصیف را از جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی ارائه نمودند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان سمنان، اعضای ستاد‌های نماز جمعه و فعالان اشاعه و برپایی این فریضه عبادی سیاسی را سربازان خط مقدم نشر، قوام و دوام ارزش‌های اسلامی نامید و افزود: شهرستان دامغان که همواره به مهد عالمان و دینداران شهره بوده و هست، از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه داشته و همواره شکوه نماز جمعه این شهرستان به نسبت جمعیت آن در استان و کشور زبانزد است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش‌های فراوان و توفیقات گسترده حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در مدت 9 ماه تصدی امامت جمعه مردم دامغان، خاطر نشان کرد: حمایت همه جانبه از نماینده ولی فقیه در شهرستان، انتقال صحیح اطلاعات، توانمندی‌ها و مشکلات شهرستان به امام جمعه، مشارکت و دادن مشورت از وظایف یکایک فرهیختگان در قبال ارتقاء شهر و نهاد نماز جمعه است.

امام جمعه موقت دامغان با تقدیر از رییس و اعضای پیشین ستاد نماز جمعه دامغان و تأکید بر لزوم همکاری و تبادل تجربیات آنان با رییس و اعضای جدید این ستاد در راستای پیشرفت و تعالی فعالیت‌ها و رونق بیش از پیش این آیین عبادی سیاسی گفت: خدمت در مجموعه برپا کننده نماز جمعه خدمت به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری است.

در این مراسم که به همت دفتر امام جمعه و میزبانی مصلی امام خمینی(ره) دامغان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی جیرانی با حکمی از سوی امام جمعه این شهرستان به عنوان رییس جدید ستاد نماز جمعه دامغان منصوب و شرایط ساماندهی کمیته‌های 18 گانه این ستاد متشکل از نخبگان و فرهیختگان و فعالان فرهنگی تبیین و تشریح شد.

گفتنی است، تبیین چارت تشکیلاتی و سیاست‌های کاری ستاد جدید نماز جمعه دامغان از سوی امام جمعه این شهرستان، قدردانی از رییس و اعضای پیشین این ستاد با اهدای لوح تقدیر و سکه بهار آزادی و مداحی ذاکر اهل بیت قاسم مهرابی به مناسبت دهه دوم ماه محرم از دیگر بخش‌های این آیین بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها