فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت:بسیجیان با اقتدار برای مقابله با جنگ نرم دشمن در میدان هستند.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۷۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی درجمع اعضای شورا و بسیجیان پایگاه خواهران مسجدجامع شهرکرد باتسلیت ایام حزن و غم اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام به رسالت بسیج خواهران اشاره کرد و افزود:بسیج خواهران از بدو تأسیس تاکنون در عرصه های مختلف انقلاب وظایف خطیری را به عهده داشته و باسربلندی مأموریت های محوله انجام داده است.

وی ادامه داد:خواهران بسیجی در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی با حرکت های شورآفرین در دفاع از اسلام ناب و تبیین دیدگاههای حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری، با ئوطئه های استکبار جهانی به خوبی مقابله کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد را بستری برای شکوفایی استعدادها دانست و اظهار داشت: بسیج بستری را فراهم کرده تا خواهران با توان،استعداد و خلاقیت خود بتوانند در مجموعه بسیج حضور داشته و تلاش کنند.

وی بسیج خواهران را از گسترده ترین تشکل مردمی عنوان کرد وافزود: پایگاه های بسیج خواهران در سراسر کشور با دفاع همه جانبه از اسلام ناب و انقلاب اسلامی، رسالت خود را به خوبی و با موفقیت انجام می دهند.

سرهنگ مولوی گفت:بسیج خواهران مجموعه ای منسجم،کارآمد،پویا و قانونمند با هویت دینی، ملی و انقلابی، در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی تلاش های زیاد و موثری داشته و دارد.

وی به قیام عاشورا و فداکاری حضرب زینب کبری سلام الله علیها اشاره کرد و افزود:خواهران بسیجی با الگو گیری از قهرمان صبر ،ایثار و فداکاری حضرب زینب سلام الله علیها با ترویج فرهنگ علوی،فاطمی و حسینی،در راستای تعمیق معنویت،بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده فعال هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد ادامه داد:رسالت خواهران بسیجی در عرصه های مختلف بویژه مقابله با جنگ نرم اقدام زینبی و بصیرتی است .

خیر مقدم گویی و ارائه گزارش فرمانده پایگاه خواهران مسجد جامع شهرکرد از دیگر برنامه های این جلسه بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات