منابع سوری از فرار ۴۸ غیرنظامی ساکن مناطق تحت اشغال گروه‌های تروریستی در شرق حلب و استقبال گرم ارتش سوریه و مقامات محلی از آنها خبر دادند.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۴۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته 48 غیرنظامی ساکن محله‌های شرقی حلب توانستند با زحمت فراوان و با وجود تهدیدها و حملات گروه‌های تروریستی که این مناطق را در اشغال خود قرار داده‌اند، فرار کرده و خود را به گذرگاه‌های امنی که ارتش سوریه برایشان آماده کرده است، برسانند.

نیروهای ارتش سوریه و استاندار حلب به استقبال شهروندان سوری نجات یافته از جهنم تروریست‌ها رفتند، ارتش سوریه اخیرا چند گذرگاه امن را برای خروج غیرنظامیان و افراد مسلح علاقه‌مند به ترک محله‌های شرقی حلب تدارک دیده بود.

استاندار حلب بر حمایت دولت سوریه از تمام شهروندان بر اساس مسئولیتی که در قبال همه مردم دارد، تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، حسین احمد دیاب استاندار حلب و برخی از مقامات امنیتی حلب از شهروندان نجات یافته از چنگ تروریست‌های تکفیری استقبال کردند و خودروهای وابسته به هلال احمر سوریه و تیم‌های پزشکی هم برای انتقال مجروحان و بیماران در مکان حاضر بودند.

شهروندانی که توانسته بودند از شرق حلب در سایه تهدید‌های تروریست‌های تکفیری بگریزند، تاکید کردند که بارها در دوره برقراری آتش‌بس برای خروج از شرق حلب تلاش کردند، اما تروریست‌ها به زور سلاح و تهدید مانع خروج آنها شدند.

این افراد از این‌که توانسته‌اند از چنگال باندهای تروریستی که مرتکب جنایات فراوانی علیه مردم بیگناه می‌شوند، نجات یابند، ابراز خرسندی کردند.




ارسال نظرات