جانشین سازمان بسیج دانشجویی مازندران: بسیج دانشجویی مازندران میزبان مسابقات شنای کشوری با محوریت شهدای مدافع حرم شهید حسین مشتاقی است.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۴۷
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه رشته ورزشی در سطح بسیج دانشجویی از برگزاری مسابقات چند جانبه شنا دومیدانی و تنیس روی میز نیز در سطح دانشگاه‌های استان با محوریت بسیج دانشجویی خبر داد و افزود: این مسابقات در طول سال و در سطح شهرستانی برگزار می‎شود که طرح توسعه ورزش در سطح بسیج دانشجویی در دستور کار است.

سیدعلی صادقی سنگدهی اظهار کرد: توجه به ورزش و تربیت بدنی یکی از مباحث جدی در بسیج دانشجویی است که همکاری مناسبی در بین دانشجویان با این نهاد در دانشگاه وجود دارد.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی مازندران میزبان مسابقات شنای کشوری با محوریت شهدای مدافع حرم شهید حسین مشتاقی است.

این مسابقات با حضور 12 تیم در مرکز استان مازندران برگزار می‎شود که مسابقات پنج‌شنبه و جمعه همین هفته در دو ماده از هشت ماده شنا در استخر مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای بدر شهرستان ساری برگزار می‎شود.

وی در ارتباط با برنامه جانبی این مسابقات اظهار کرد: برنامه غبارروبی از شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدای حرم در برنامه کاری است.

صادقی در ارتباط با علت نامگذاری این مسابقات به نام شهید مشتاقی، خاطر نشان کرد: شهید مشتاقی یکی از دانشجویان رشته تربیت بدنی سوادکوه بود.

وی در ادامه از حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه نیز با حضور مسؤولان استانی برگزار می‎شود.

وی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای حمایت از ورزشکاران بسیجی در سطح دانشگاه‌های استان، گفت: این سازمان برای همکاری و تشویق ورزشکاران حمایت معنوی برنامه حمایتی را در دستور کار دارد و طرح تشویقی برای ورزشکاران بسیجی که در میادین بین‌المللی موفق به کسب مدال شدند، انجام می‎شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها