خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست گذاری کنگره شهدای خراسان جنوبی گفت: نگذاریم پیام خون شهدای انقلاب اسلامی فراموش شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۲۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای سیاست گذاری کنگره امیران، سرداران و 2 هزار شهید استان صبح امروز در اولین جلسه این شورا اظهارداشت: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه سنگینی بر دوش همه ما است.

وی عنوان کرد: مصداق راه کسانی که خداوند به آنها نعمت داده در سوره مبارکه حمد، شهدا و صدیقین هستند و ما هر روز در نماز با تلاوت این آیه از خداوند درخواست داریم که ما را به راه ایشان راهنمایی کند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: شهدا به یادواره و تجلیل ما نیاز ندارند و ما و همه بشریت به این مهم نیازمندیم و باید سعی کنیم که این خط پر رنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت نامتناهی شهدا است که به خداوند و ابدیت پیوستند و همواره این ظرفیت شهدا است که راه روشن را به همگان نشان می دهد.

عبادی بیان داشت: در سال 61 هجری 72 نفر در راه خدا و در رکاب امام هدایت به شهادت رسیدند و تا امروز از آنان پیروی می کنیم. آنچه مهم است پیام خون شهدا است که باید زنده بماند.

کاروان عاشوراییان هنوز در راه است/ شهدای کربلا، سنبل دین خدا

رئیس شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان افزود: کاروان عاشوراییان هنوز هم در راه هستند و به سرکردگی زینب کبری(س) و امام زین العابدین(ع) راه خود را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در این مدت انسانهای زیادی به واسطه پیام قیام عاشورا اصلاح شدند و دین خدا از فراز و نشیب های مخوف تاریخ گذشته است و امروز بر همگان اتمام حجت می کند.

عبادی گفت: امروز دنیا به دو قطب مرزبندی شده؛ حق و باطل در یک صحنه واضح حاضر شده اند که یکی جبهه استکبارجهانی ، ظلم، تعدی، تجاوز، قانون شکنی و بدتر از حیوان است و در این سوی دیگر یک جبهه بین المللی به عنوان حمایت از مظلوم، مستضعف و حق طلب فعال است.

وی خاطرنشان کرد: پیداست که امروز سنبلی که در دین مشخص شده و وجود نبی مکرم اسلام(ص) مهر امضا بر بیرق او زده و در جهان یک شاخصه است که همه حق طلب ها در پای آن پرچم قرار گرفته اند؛ شهدای کربلا و امام حسین(ع) است.

ولایت فقیه هدف هجوم تیرهای دشمن است

وی با بیان اینکه امروز دشمن خشمگین را می بینید که چه می کند و جامه بر تن می درد اظهار کرد: دشمن کار کشته صهیونیستی وقتی در برنامه علیه مسلمین در جلسه شور کارشناسی می گوید "ما بر مسلمانان غالبیم اما شیعه در میان مسلمین مانند مرغی در اوج می ماند که از تیر رس ما خارج است".

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمنان اذعان دارند "شیعه مرغی است که یک بال سرخ، یک بال سبز و یک حفاظ دارد که به جایی رسیده که از سلطه ما خارج شده با او چکار کنیم؟ بال سرخ شیعیان پیام شهدای کربلا است، بال سبز انتظار عدالت گستر است و حفاظ همان ولایت فقیه است که باید با این بجنگیم".

وی متذکر شد: دزدان بین المللی و ستمگران و مستکبران عالم از قدرت معنوی شهدا و پیام قیام امام حسین(ع) یعنی (هیهات من الذله) و در برابر حق طلبان عالم درمانده شده اند.

در میدان عدل الهی فطرت سالم شرط است

عبادی با بیان اینکه در میدان عدل الهی فطرت سالم شرط است تاکید کرد: عدالت خواهان عالم می توانند مسیحی، مسلمان، هندی و زرتشتی و یا غیر مسلمان باشند چون خداوند به باطن افراد نگاه می کند و صرف ظاهر ملاک نیست. چه بسا مسلمانی که نماز اول وقت می خواند اما روحش با ستمگران است.

رئیس شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان گفت: پیام خون شهدای کربلا و امام حسین(ع) امروز اسلام را زنده نگاه داشته است و نگذاریم پیام خون شهدای انقلاب اسلامی فراموش شود. این پیام را به نسل آینده و گوشه گوشه دنیا منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاش دشمن این است که مردم ما از راه شهدا و ولایت فقیه فاصله بگیرند متذکر شد: ما در حراست از خون شهدا مسئول هستیم و شهدا به ما احتیاج ندارند بلکه ما برای حمایت از دین خدا باید از آنها کمک بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها