رئیس اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از حضور تیم کشتی ستارگان ساری در لیگ باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: تیم ستارگان ساری که در لیگ برتر کشتی آزاد کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۱۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری در هفته تربیت بدنی و ورزش از افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال داراب ساری خبر داد و اظهار کرد: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی این پروژه به بهره‌برداری رسید.

حسین دلیری با اشاره به درخشش ورزشکاران مرکز استان در میادین ورزشی اظهار کرد: ورزشکاران ساروی از ابتدای سال 95 تاکنون موفق به کسب 17 نشان طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جهانی و آسیایی شدند.

وی با بیان اینکه ساری به عنوان پرچم‌دار ورزش مازندران، بیشترین نشان رقابت‌های جهانی و آسیایی را برای استان کسب کرد، افزود: با توجه به تعصب و افتخارآفرینی که در بین ورزشکاران ساروی سراغ داریم این نشان‌ها تا پایان سال افزایش می یابد.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی کبدی کشورمان در رقابت‌های جهانی هندوستان با درخشش مربی و بازیکن ساروی در این مسابقات گفت: در این مسابقات عباد دلیری به عنوان مربی و محمد اسماعیل نبی بخش به عنوان بازیکن حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری ضمن تبریک این موفقیت خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از این دو قهرمان فردا با حضور مسؤولان در ساری برگزار می‌شود.

وی از حضور تیم‌های متعدد از ساری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: ساری بیشترین تیم‌ها را به عنوان مرکز مازندران در لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد و برای استان‌  افتخارآفرینی می‌کند.

دلیری گفت: تیم‌های فوتسال شهروند ساری، کشتی ستارگان کشتی، فوتبال ساحلی کاسپین پدیده ساری، فوتبال ساحلی خزرپوشان، تکواندو شهرداری ساری، والیبال سازمان عمران شهرداری ساری، کبدی ساری، اسکواش شهدای غواص ساری، جودو، تیراندازی، تیروکمان، شمشیربازی، شطرنج  و ..... به عنوان تیم‌های مرکز استان در لیگ برتر کشور حضور دارند.

دلیری از حضور تیم کشتی ستارگان ساری در لیگ باشگاه‌های جهان خبر داد و افزود: تیم ستارگان ساری که در لیگ برتر کشتی آزاد کشور موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد مجوز حضور در جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

فارس
ارسال نظرات
پر بیننده ها