خبرهای داغ:
طی مراسمی و با حضور سردار احمدی، معاون جدید عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۰۰
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی و با حضور سردار غلامرصا احمدی، فرمانده، حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و همچنین جمعی از اعضای شورای فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، محمد رضا موحد به عنوان معاون جدید عملیات سپاه استان قم منصوب و معرفی و از زحمات چندین ساله علیرضا ظهرابی قدرانی شد.
معاون جدید عملیات سپاه استان قم منصوب و معرفی شد+عکس 

سردار احمدی در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی ظهرابی، اظهار داشت: اگر کسانی نباشند که از مملکت اسلامی دفاع کنند قطعا دشمن به جامعه اسلامی رخنه میکند.
معاون جدید عملیات سپاه استان قم منصوب و معرفی شد+عکس 

وی ابراز کرد: ما امروز در جنگ هستیم و میبینیم که داعشی ها به بدترین نحوه اماکن مقدس ما را از بین می برند، این اقدامات دشمنان نشان میدهد دشمن قدار با دین ما مشکل دارد نه با خود ما و وظیفه سپاه وظیفه ای خطیر در این عرصه هست.
معاون جدید عملیات سپاه استان قم منصوب و معرفی شد+عکس 

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ادامه با اشاره  به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: رهبری در صحبت هایشان وظیفه ی اصلی پاسداران را تبیین کردند و فرمودند وظیفه سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است و در حاشیه فرمایشاتشان آمادگی هر چه تمام تر برای دفاع از مملکت اسلامی است را گوش زد میکنند لذا باید هر چه بیش تر اماده باشیم و آموزش های نظامی خود را ارتقاء بخشیم.

گفتنی است محمد رضا موحد، مسئولیت هایی همچون معاون عملیات و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم را نیز در کارنامه خود دارد.
معاون جدید عملیات سپاه استان قم منصوب و معرفی شد+عکس
ارسال نظرات