جعفر کاوه به مدت دو سال به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قروه معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۹۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طی مراسمی در فرمانداری قروه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: در راستای تقویت برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با توجه به اینکه شهرستان قروه به عنوان یکی از شهرستان‌های فعال در این مقوله است و به جهت تلاش در راستای فراگیرکردن بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت فعالیت‌های انجام شده این تودیع و معارفه انجام می‌شود.

محمود الله‌مرادی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان کردستان در تلاش است تا با اقدامات ایجابی و فرهنگی کارهای نیک جامعه را ترویج دهد.

وی ادامه داد: استان کردستان به عنوان پایلوت طرح طلایه‌داران امر به معروف در کشور انتخاب شده است و ما نیز قروه را به عنوان شهرستان پایلوت قرار داده‌ایم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: بیش از 15 هزار نفر در طرح طلایه‌داران امر به معروف در استان کردستان شرکت کرده‌اند و شوراهای امر به معروف هم در سطح ادارات و نهادها شکل گرفته است.

الله‌مرادی با بیان اینکه امر به معروف یک بحث فردی نیست، افزود: مهم‌ترین ماموریت امر به معروف انتقال فضائل و زیبایی‌ها به افراد جامعه است.

وی تصریح کرد: باید همگان در کنار یکدیگر و با همدلی و همکاری به دنبال فراگیرکردن امر به معروف و نهی از منکر باشند.

بر اساس این گزارش در این مراسم با تقدیر از خدمات سعید شعبانی، جعفر کاوه به مدت دو سال به عنوان دبیر ستاد امر به معروف این شهرستان منصوب شد.


ارسال نظرات