مدیر عامل پتروشیمی گفت: تحقق فرامین رهبری در خصوص جهاد کبیر، عمل انقلابی، مقابله با نفوذ دشمن و پدافند غیرعامل ضرورت مهمی در کارکرد های پتروشیمی دارد که تحرک و انگیزه در اجرایی برنامه ها به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۹۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرهاد دانشی مدیر عامل پتروشیمی ایلام در رزمایش پدافندغیرعامل بیان کرد: ساختمان های پتروشیمی ضد زلزله و دارای سیستم کنترل ضد انفجار است که با تجهیزات پیشرفته احتراق را اعلام و اطفاء می کند.

وی با اشاره به اینکه در مقاوم سازی محیط مخازن، کارهای زیادی صورت گرفته است؛ گفت: در اجرایی مانور های منظم که بتواند کیفیت پدافند غیرعامل را بالا ببرد در برنامه کاری خودمان قرار دادیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در برنامه های کاری این شرکت به اهداف و تدابیر مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: جلسات مشترکی با سایر سازمان ها و ارگان های استان ایلام در جهت اجرایی پدافند غیرعامل موفق داشته باشیم.

فرهاد دانشی بیان داشت: تحقق فرامین رهبری در خصوص جهاد کبیر، عمل انقلابی، مقابله با نفوذ دشمن و پدافند غیرعامل ضرورت مهمی در کارکرد های پتروشیمی دارد که تحرک و انگیزه در اجرایی برنامه ها به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: فرامین اقتصاد مقاومتی در ابعاد نظری و عملی، تاَمیق و توسعه پدافند غیر عامل، گفتمان و فرهنگ سازی، ترویج و مفاهیم با شیوه هنری پدافند غیر عامل از دیگر برنامه های پتروشیمی استان ایلام است.

فرهاد دانشی با اشاره به اینکه زمینه مشارکت کارکنان شرکت پتروشیمی برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل فراهم شده است ابراز داشت: از مشارکت فکری نخبگان و صاحب نظران در پاسخگویی به نیازهای تخصصی پدافند غیرعامل مد نظر قرار گرفته شده است.

وی در آخر گفت: ترویج و اقدام وعمل انقلابی در حوزه اقتصاد مقاومتی که عضوی از جامعه صنعتی هستیم برعهده ماست و اجرایی اقتصاد مقاومتی با تولید مداوم و کیفیت بالا از وظایف پتروشیمی می دانیم.


ارسال نظرات