مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان

قیام امام حسین(ع) نشانگر خواسته‌های هر مسلمان معتقد به اسلام است

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: قیام امام حسین(ع) در صحرای کربلا نشانگر خواسته‌های هر فرد مسلمان و معتقد به دین و پیامبر(ص) و ریز تا درشت خواسته‌های انسان کامل است.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۹۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدعلی شیخ‌الاسلامی در نشست بررسی قیام امام حسین(ع) از دیدگاه اهل‌سنت که در تالار فردوسی دانشگاه کردستان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این از افتخارات دانشگاهی است که از ظرفیت‌های استانی در راستای این مهم برخوردار است.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان از امام حسین(ع) همانند دریای پرعظمت و بی‌کرانی نام برد و افزود: با مطالعه آثار و اعمال و قیام ایشان علیه ظلم و فساد و کفار و دشمنان دین است که به زیبایی‌های عمیق این دریای علم و برکت می‌توان پی برد.

وی از جلوه‌گری امام حسین(ع) نزد همگان نام برد و افزود: قیام امام حسین(ع) در صحرای کربلا نشانگر خواسته‌های هر فرد مسلمان و معتقد به دین و پیامبر(ص) و ریز تا درشت خواسته‌های انسان کامل است.

شیخ‌الاسلامی به اوج و مفهوم عمیق کلام اشاره کرد و گفت: شاید در ظاهر همه کلام‌ها و ادیان مانند هم باشد اما در مفهوم عمق کلام اسلام با قیام امام حسین(ع) در جبهه حق علیه باطل بر همگان پوشیده نیست.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان با اشاره به کرامت و پاکی اهل‌بیت(ع) پیامبر اکرم(ص) و خاندان پاکش، افزود: کسانی که به دستورات و سفارشات امام حسین(ع) و نهی از منکراتی که توسط این امام بزرگوار و مظلوم به آن سفارش شده عمل کنند از لطف و نعمات خداوند بهره‌مند و در قیامت از نزدیکان اهل‌بیت(ع) هستند.


ارسال نظرات