خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم گفت: احداث شهرک خودرو در طول چهار سال با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد و فاز اول آن با زیربنای 24 هزار مترمربع و 300 واحد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۸۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج قم، علیرضا مظفری با اشاره به رشد و توسعه روزافزون شهر قم اظهار کرد: رشد و توسعه شهر طی سال‌های اخیر بسیار زیاد بوده اما امکانات و خدمات شهری به این نسبت افزایش نیافته است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با تاکید بر اینکه هزینه‌های تملک و امور شهری برای شهرداری بسیار سنگین است، گفت: با توجه به افزایش چشمگیر هزینه‌ها شهرداری این امکان را ندارد که تمام خیابان‌ها را تعریض و شرایطی مساعد برای همه مشاغل و عبور و مرور شهروندان فراهم کند.

مظفری با تاکید بر برنامه شهرداری برای انتقال مشاغل از هسته مرکزی شهر، گفت: با توجه به این موضوع، شهرداری قم در نظر دارد با ایجاد فضاهایی مشاغل را ساماندهی کرده و بستر خوبی برای خدمات رسانی به شهروندان فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه با این کار ترافیک و منظر شهری بهبود پیدا می‌کند، به مراحل احداث شهرک خودرو اشاره کرد و گفت: این شهرک به عنوان یکی از نمونه‌های خاص در کشور خدمات مرتبط با خودرو را به طور کامل ارائه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام خدمات مرتبط با خودرو در قالب هزار و 500 واحد شغلی در این شهرک ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: با ساز و کاری که پیش بینی شده کسبه به این شهرک منتقل خواهند شد تا بتوانیم شرایط مساعدتری برای عبور و مرور شهروندان داشته باشیم.

مظفری با اشاره به ارائه خدمات تجمعی در شهرک خودرو، گفت: خرید و فروش، تعمیرات خودرو، خدمات نمایندگی و... در این شهرک به شهروندان به صورت کامل ارائه خواهد شد و شهروندان با مراجعه به این شهرک به طور کامل خدمات را دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به قرارگیری شهرک خودرو در محدوده میدان اصلی میوه و تره بار شهر، گفت: احداث این شهرک در طول چهار سال با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد و فاز اول آن با زیربنای 24 هزار مترمربع و 300 واحد شهریور سال آینده بهره برداری می‌شود.
ارسال نظرات